וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: ריי רייס זכה בערעור ויכול לשוב לשחק בליגה

29.11.2014 / 6:26

הרץ האחורי, שהיה מושעה מתחילת העונה לאחר שנחשד בהכאת בת הזוג שלו, רשאי לחתום כעת בכל קבוצה שתחפוץ בו לאחר ששוחרר מבולטימור: "מודה לכולם ומעל הכול, לאשתי ג'נאי". לאנס בריגס גמר את העונה, ג'דייביון קלאוני עדיין פצוע

ריי רייס. GettyImages
בדרך חזרה לליגה? רייס/GettyImages

ריי רייס, לשעבר הרץ האחורי של בולטימור, זכה בערעור שלו כנגד השעייתו לתקופה בלתי מוגבלת והוא רשאי לחתום כעת בכל קבוצה בליגה שתחפוץ בו. רייס הגיש את הערעור שלו לבית המשפט המחוזי, שם השופטת ברברה ס. ג'ונס קבעה כי הוא לא שיקר או הטעה את הקומישינר של ה-NFL, רוג'ר גודל.

"אני מודה לשופטת, לארגון השחקנים, לעורכי הדין, הסוכנים, היועצים, המשפחה, החברים, האוהדים וחשוב מכל, לאשתי ג'נאי", אמר רייס, שהואשם בהכאת ג'נאי, אז עוד ארוסתו, במעלית במלון במהלך הוולנטיינס דיי החולף בפברואר. הזוג נעצר אז, לאחר שכל אחד מהם הגיש תלונה על אלימות מצד השני, אולם סרטוני אבטחה שנחשפו בהמשך הראו את רייס מעלף את זוגתו עם מכה עוצמתית לפניה ולאחר מכן גורר אותה אל מחוץ למעלית.

השניים התחתנו מיד לאחר מכן ודווקא ג'נאי הייתה זו שעמדה לצד בעלה לכל אורך הדרך. לאחר הזכייה בערעור היא אמרה: "זו הרגשה מדהימה. איזו הקלה. אנחנו מספרים את אותו סיפור כבר חודשים ותמיד ידענו שבסוף מישהו יעשה את הדבר הנכון".

* לאנס בריגס, הליינבקר הוותיק של שיקגו, שיחק ככל הנראה את משחקו האחרון בקבוצה. בריגס, שמשחק בברס מאז נכנס לליגה ב-2003 ורשם במדי הדובים 173 הופעות בסך הכול, גמר את העונה בשל פציעה במפשעה ולאור העובדה שהחוזה שלו מסתיים עם תום העונה ושבקבוצה מעיר הרוחות לא מתכוונים להציע לו חוזה חדש, נראה כי התקופה היפה שלו בשיקגו הגיעה לסיומה.

* הבחירה מספר 1 בדראפט, ג'דייביון קלאוני, ימשיך להחמיץ משחקים. עיכוב בהחלמה מהפציעה אותה ספג בברך יגרום לקלאוני לפספס את המפגש של יוסטון מול טנסי מחר (ראשון). הוא רשם רק שבע הופעות העונה.

  • עוד באותו נושא:
  • ריי רייס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully