וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל מעצר נשיא פטרולול: שי חדד מושבת עד לאחר פגרת החורף

28.11.2014 / 19:35

אשרת השהייה של הקשר ל-30 יום תמה ולפחות עד לסוף השנה למועדון לא תהיה אפשרות לקבל אשרה עבורו ולכן הוא לא יוכל לשחק בשני המשחקים עד לפגרה. חדד: "מאכזב, אך אני מאמין שהדברים יסתדרו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ימתין. שי חדד/מערכת וואלה!, צילום מסך

הבעיות הגדולות של פטרולול פלוישטי מגיעות גם לשחקנים הישראלים שלה כתוצאה מהעובדה שהנשיא והבעלים דן קפרה נעצר ביום שלישי בחשד להלבנת הון, זיופים ומרמה. על פי הפרסומים יש נגדו חשדות מבוססים לאחר חקירה מקיפה והוא צפוי להישלח לכלא. יחד עימו נחקרים בימים האחרונים תחת אזהרה בכירים בהנהלה כאשר עתידו של המועדון לוט בערפל.

בעוד טוטו תמוז מסביר כי "אני לא מבין בזה ולא מתעסק כרגע. הכול מתנהל אצלנו כרגיל", לשי חדד ישנה בעיה גדולה. עם הגעתו קיבל חדד אשרת שהייה זמנית ל-30 ימים שלאחר מכן היא אמורה להתחדש אוטומטית עד לתום העונה.

בפועל, החל מרגע מעצר הבעלים ועד להודעה חדשה השלטונות לא מאשרים למועדון לבצע פעולות בירוקרטיות ולפחות עד לפגרת החורף שתחל בעוד שבועיים חדד אינו מאושר לשחק היות וההתאחדות הרומנית אוסרת שיתוף שחקן ללא אשרה.

יחד עם חדד נמצאים בסיטואציה הנוכחית שני שחקנים נוספים כאשר בפטרולול משוכנעים כי במהלך החודש הבא הנושא ייפתר ולאחר פגרת החורף בינואר יוכלו כל השחקנים להירשם כחוק ולשחק. חדד אמר היום: "זה לא נעים ומאכזב, אך אני מאמין שהדברים יסתדרו. בסך הכול המועדון מתנהל כרגיל, אך צריך להמתין שכל הבלגן מסביב יירגע ואוכל לחזור אחרי הפגרה".

  • עוד באותו נושא:
  • שי חדד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully