וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשו כנפיים: הסיהוקס והאיגלס רשמו ניצחונות חוץ ענקיים

28.11.2014 / 8:00

האלופה סיאטל הציגה הגנה כבירה וניצחה 3:19 בסן פרנסיסקו, פילדלפיה נתנה קונצרט בדאלאס עם 10:33 בערב חג ההודיה. דטרויט נהנתה ממשחק מצוין של קלווין ג'ונסון וגברה 17:34 על שיקגו

קלווין ג'ונסון שחקן דטרויט ליונס. Rick Osentoski, AP
עבד כמו שהוא יודע. קלווין ג'ונסון/AP, Rick Osentoski

חג ההודיה הגיע, ובזמן שבארצות הברית חותכים תרנגולי הודו ואוכלים פשטידת דלעת (לפני שמנסים פשטידת דלעת רצוי להזריק אינסולין, הדבר הזה הוא אוטוסטרדה לסוכרת), ב-NFL מקיימים את שלושת המשחקים המסורתיים של החג.

בדטרויט התאוששו הליונס מההפסד לניו אינגלנד ומחצו את שיקגו 17:34. פילדלפיה באה לדאלאס למפגש פסגה, נתנה שיעור לקאןבויס עם 10:33 משכנע ופתחה ממנה פער של משחק אחד בפסגת ה-NFC מזרח. במשחק השלישי והאחרון, סיאטל האלופה הוכיחה שהיא לא הולכת לשום מקום עם 3:19 ענק בסן פרנסיסקו.

seperator

דטרויט (4:8) - שיקגו (7:5) 17:34

אחרי ההפסד לניו אינגלנד וערב המפגש של גרין ביי עם הפטריוטס, הליונס ידעו שאסור להם להמשיך במומנטום השלילי. הידיעה הזו לא כל כך עזרה להם כשנקלעו לפיגור 14:3 במהלך הרבע הראשון, אבל אז התעוררו מת'יו סטאפורד וקלווין ג'ונסון, ועם ריצת 3:31 סגרו את הסיפור ואת העונה של הברס.

אלשון ג'פרי פתח את מסכת ההבקעות עם תפיסה ממסירה של ג'יי קאטלר, אחר כך שכפל הצמד את התפוקה ועם יתרון 3:14 הדובים הרגישו טוב, אלא שאז הגיעו 12 דקות מצוינות של הליונס, ששמו על הלוח 21 נקודות משלושה טאצ'דאונים, שניים מהם של הצמד סטאפורד את ג'ונסון ואחד של ג'ואיק בל בריצה. במחצית השנייה הוסיף בל טאצ'דאון בגיחה וסגר את כל הפינות.

סטאפורד השלים 34 מ-45 ניסיונות המסירה שלו ל-390 יארד ושני טאצ'דאונים למגהטרון, שקטף 11 כדורים ל-146 יארד. בל סיים עם 91 יארד. בשיקגו, קאטלר רשם שורה של 280 יארד, שני טאצ'ים ושני איבודים, 71 יארד לג'פרי, רק שישה יארדים בחמש גיחות למאט פורטה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אלשון ג'פרי שחקן שיקגו ברס. AP
ההתחלה הייתה כולה שלו. ג'פרי חוגג באנדזון/AP

דאלאס (4:8) - פילדלפיה (3:9) 33:10

שתי הקבוצות הגיעו להתמודדות הזו עם מאזן 3:8 והזדמנות לעשות צעד גדול לכיוון הפלייאוף. בפועל, רק קבוצה אחת הופיעה, האיגלס שממשיכים לנצח כנגד כל התחזיות ועם מארק סאנצ'ז בהרכב.

האיגלס עלו ליתרון 0:7 ברבע הראשון עם גיחה של סאנצ'ז והכפילו את ההפרש לאחר מסירה של הקוורטרבק לג'ורדן מת'יוס. דמארקו מארי צימק עם ריצה משלו, אבל פילדלפיה לחצה את טוני רומו ועד להפסקה רשמה שלושה שערי שדה ללא תגובה התקפית של דאלאס - 7:23 בהפסקה.

המגמה הזו המשיכה במחצית השנייה, כשהקאובויס לא ידעו לייצר מומנטום ומהעבר השני לשון מקוי רץ ל-38 יארד ולטאצ'דאון וסגר את סיפור המשחק מוקדם ברבע השלישי.

מקוי הגיח 25 פעמים ל-159 יארד וטאצ'דאון, כשסאנצ'ז רושם 217 יארד ב-20 מ-29 באוויר. בדאלאס רשם טוני רומו את אחד מאותם משחקים מסויטים שלו, כשסיים עם 18 מ-29 ל-199 יארד ושני איבודים ללא טאצ'דאון.

ג'ייסון קלס (62) מברך את ג'ורדן מתיוס אחרי טאצ'דאון של פילדלפיה איגלס. AP
סגרו עניין מוקדם. ג'ורדן מת'יוס והאיגלס חוגגים בדאלאס/AP

סן פרנסיסקו (5:7) - סיאטל (4:8) 19:3

נוקאאוט מרשים של האלופה, שהגיעה לסנטה קלרה, הוכיחה שהיא לא מוותרת על התואר כל כך מהר והשאירה מאחור את היריבה הגדולה שלה. סיאטל הפכה לקבוצה הראשונה בהיסטוריה שמנצחת פעמיים ברציפות 3:19, אחרי שעשתה בדיוק אותו דבר מול מוליכת הבית, אריזונה, ביום ראשון. ארבעה ימים של הגנה אדירה החזירו את הסיהוקס היישר לעניינים.

ראסל ווילסון מצא לקראת סיום הרבע הראשון את רוברט טורבין לטאצ'דאון היחיד במשחק ומשם, סטיבן האושקה השחיל ארבעה כדורים וההגנה חנקה את קולין קפרניק. ריצ'רד שרמן הכביר סיים עם שתי חטיפות, השתיק את הקהל המשתולל של הניינרס עם תנועה מתגרה וקינח באכילת תרנגול הודו ברוח החג. קפרניק היה מחריד וסיים עם 121 יארד בלבד ובלי טאצ'דאון, כאשר הניינרס נעצרים על 164 יארדים התקפיים. ווילסון רשם 236 יארד וטאצ'דאון בלי איבודים, מרשואן לינץ' עזר עם 104 על הקרקע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully