וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: שירה ראשוני וגילי כהן זכו במדליית ארד בקוריאה

27.11.2014 / 12:47

השתיים ניצחו בשלושה קרבות, אבל הפסידו בחצי הגמר. קמילה מינקאווה ניצחה את מדליסטית הארד מאליפות העולם, אבל סיימה רק חמישית, כמו גולן פולק. טומי ארשנסקי הפסיד בסיבוב הראשון

גילי כהן, שני הרשקו. באדיבות איגוד הג'ודו,
ממשיכה להצליח. גילי כהן עם שני הרשקו/באדיבות איגוד הג'ודו

תחרות הגרנד פרי ג'יג'ו בקוריאה סיפקה שתי מדליות עבור נבחרת ישראל כבר ביומה הראשון כאשר שירה ראשוני וגילי כהן סיימו עם מדליית ארד שמסדרת להם נקודות חשובות במאבק על מקום בריו. קמילה מינקאווה הגיעה למקום החמישי.

גילי כהן (52 ק"ג) ניצחה בקרב הראשון שלה באיפון את האנה סאו מקוריאה תוך 1:35 דקה בדרך לקרב נוסף מול לורה גומס הספרדיה שספגה יוקו ובהמשך איפון. בחצי הגמר כהן הפסידה לאיי שישימה היפנית שהשיגה איפון בחלוף שלוש דקות של הקרב. בקרב על המקום השלישי כהן גברה על לוסיל דופור מצרפת והשיגה יוקו שהספיק לה כדי לחגוג עם הארד.

שירה ראשוני (48 ק"ג) השיגה איפון תוך 42 שניות בקרב הראשון שלה על צ'ור יאן וונג מהונג קונג, לאחר מכן היא המשיכה עם ווזארי נגד יוג'אונג קאנג, אבל נכנעה לאמנדין בושאר הצרפתיה בחצי הגמר שהשיגה איפון תוך 52 שניות. בקרב על הארד ראשוני ניצחה את מלאני קלמן מצרפת אחרי שיריבתה נענשה שלוש פעמים. קמילה מינקאווה (57 ק"ג) סיימה במקום החמישי אחרי שהפסידה בחצי הגמר לצרפתיה הלן רשבו והפסידה גם בבית הניחומים לאבלינה אילייבה הבולגריה. הישראלית, אגב, ניצחה בדרך לחצי הגמר את הגרמניה מרים רופר, שזכתה במדליית הארד באליפות העולם. ליאור וילדיקן (70 ק"ג) תעלה למזרן ביום שישי.

משלחת אולימפית לונדון 2012. ברני ארדוב
השיג נקודות אולימפיות חשובות. גולן פולק/ברני ארדוב

שני הרשקו, מאמן נבחרת הנשים, אמר בסיום התחרות: "אני גאה מאוד בנבחרת שלי. העבודה הקשה והמקצועיות מוכיחה את עצמה תחרות אחר תחרות. אני שמח מאוד עבור הבנות וההצלחה שלהן: שירה שמשיגה מדליה ראשונה וחשובה במסגרת הגרנד פרי בקריטריון האולימפי ועבור גילי, שלה זו זכייה רביעית במסגרת טורניר הגרנד פרי בקריטריון האולימפי ובנוסף גם קמילה מצליחה להשיג נקודות חשובות במירוץ בתוך הקריטריון האולימפי. העבודה שלנו נמשכת בתקווה להישגים ולפסגות חדשות".

אצל הגברים, טומי ארשנסקי (60 ק"ג) הפסיד כבר בקרב הראשון שלו לריויו קוואנו מיפן. אמנם הישראלי השיג ווזארי, אבל יריבו השלים איפון 2:48 דקות מתחילת הקרב. גולן פולק (66 ק"ג) סיים במקום החמישי אחרי שניצח קרב אחד בבית הניחומים, אבל הפסיד בקרב על הארד לקולין אואטס מבריטניה, שהשיג ווזארי ויוקו. שגיא מוקי (73 ק"ג) יתחרה ביום שישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully