וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנדסברג: "אנשים שכחו מי זו מכבי תל אביב"

27.11.2014 / 11:12

הפורוורד על האפשרות לנצח את צסק"א הערב (21:05, ישיר בוואלה! ובאפליקציות): "צסק"א קבוצה שונה בלי תיאודוסיץ', אבל זה עדיין מועדון גדול עם סגל עמוק". ג'ייק כהן: "מנסה להפיק את המיטב מכל סיטואציה כשאני משחק"

שחקן מכבי תל אביב ג'ייק כהן. אדריאן הרבשטיין
"בשבוע האחרון הצלחנו לצאת ולהתאושש מהתקופה הרעה אותה חווינו". ג'ייק כהן/אדריאן הרבשטיין

מכבי תל אביב נמצאת במומנטום של ניצחנות, אולם הצהובים מודעים כי הערב (חמישי, 21:05, שידור ישיר בוואלה! ובאפליקציות) מצפה להם מפגש פיקנטי נגד צסק"א מוסקבה שעלול לקטוע את המומנטום החיובי. הצהובים יתייצבו למשחק ללא בריאן רנדל. גיא גודס אמר אתמול במסיבת העיתונאים שגם אלכס מאריץ' נמצא בספק ומסתמן שהוא לא ישותף. כמו כן, צסק"א תעלה לשחק ללא מילוש תיאודוסיץ', ויקטור חריאפה ומנוצ'אר מרקוישווילי.

ג'ייק כהן אמר לקראת המשחק: "צסק"א קבוצה קשוחה שתחשוף כל חולשה שנציג. עשינו עד כה כל מה שאפשר כדי להיות מוכנים למשחק. כולנו זוכרים מה קרה במוסקבה ואת ההפרש שהפסדנו שם, אבל זה יהיה שונה מהפעם הקודמת בה נפגשנו כי כבר הספקנו לצבור יותר ניסיון כקבוצה. היו לנו הרבה דברים לשפר מהמשחק שהצגנו שם. היינו מאוד מרוכזים השבוע, היו לנו אימונים טובים מאוד, צפינו בווידאו ועשינו את כל הדברים שצריך לעשות כדי להיות מאוד מוכנים להיום בערב. אפשר לומר שבשבוע האחרון הצלחנו לצאת ולהתאושש מהתקופה הרעה אותה חווינו. זה דבר שבונה אופי ונקווה שנוכל להשתמש בזה הערב".

על כך שהוא זוכה לדקות רבות יותר אמר כהן: "זה מרגיש טוב לשחק. זהו טבעו של משחק הכדורסל. לפעמים צריך לחכות שהתור שלך יגיע. כמובן שזה חבל כשההזדמנות שלך מגיעה בעקבות פציעה של שחקן אחר וחבר לקבוצה, אבל בכל סיטואציה אני פשוט מנסה להפיק את המיטב מהמצב כשאני משחק".

שחקני מכבי תל אביב דווין סמית', סילבן לנדסברג. יוסי ציפקיס
"אנחנו קבוצה טובה ויש אצלנו כמה שחקנים שבכל ערב נתון יכולים להתפוצץ". לנדסברג עם סמית'/יוסי ציפקיס

סילבן לנדסברג נשמע בטוח ביכולת של מכבי, ואמר: "ההפסד בפעם שעברה? אנשים שכחו כנראה גם מי זו מכבי תל אביב. נגיע לשחק ונקווה שזה יסתיים בצורה שונה. מילוש, שלא ישחק, הוא שחקן מאוד משמעותי בקבוצה שלהם, הוא עושה המון עבורם בפן ההתקפי. צסק"א ללא כל צל של ספק היא קבוצה שונה בלעדיו, אבל זה עדיין מועדון גדול בעל סגל עמוק עם לא מעט שחקנים שעולים מהספסל ומוכנים לשחק".

לנדסברג הוסיף: "אני לא מתכוון לחשוף יותר מדי, אבל אומר רק שעבדנו על תרגילים חדשים. במשחק הקודם שיחקתי טוב מבחינה התקפית, אבל אנחנו קבוצה טובה ויש אצלנו כמה שחקנים שבכל ערב נתון יכולים להתפוצץ. זה יכול להיות כל אחד מהשחקנים שיש לנו בסגל כך שמולנו אי אפשר להתרכז רק בשחקן אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully