וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: חיים מגרלשווילי עברת בבקרת התקציבים

27.11.2014 / 10:41

המגן השמאלי חתם על חוזהו, עבר בבקרת התקציבים וצפוי לפתוח בהרכב כבר מול מכבי תל אביב בשבת. המגן לירן סרדל: "מודעים לפערי האיכות בינינו לבין מכבי"

one

הפועל חיפה קיבלה הבוקר (חמישי) את השחרור הבינלאומי של חיים מגרלשווילי מההתאחדות הקפריסאית והוא עבר מאוחר יותר בבקרת התקציבים. כזכור, המגן חתם אתמול על חוזה עד לתום העונה כאשר בערב חתם גם הבעלים יואב כץ מצידה של הפועל חיפה והפך את הנושא לרשמי.

חיים מגרלשווילי שחקן הפועל חיפה. דוברות הפועל חיפה, מערכת וואלה! NEWS
החל המירוץ נגד השעון. חיים מגרלשווילי/מערכת וואלה! NEWS, דוברות הפועל חיפה

עכשיו, ואחרי שעבר בבקרת התקציבים, מגרלשווילי צפוי לפתוח בהרכב, כאשר במקרה כזה יובל שבתאי ורועי שוקרני ייאבקו על מקום נוסף בקישור, כאשר גם הישאם כיוואן צפוי לחזור להרכב ולהחליף את אור אוסטווינד שצפוי לרדת לספסל. מי שצפוי לפנות את מקומו בינואר בעקבות צירופו של מגרלשווילי הוא המגן מהראן אבו ריא שהגיע בקיץ מהפועל עכו ואינו הצליח להשתלב מקצועית.

מגן הקבוצה לירן סרדל התייחס למשחק הקרוב נגד מכבי תל אביב, ואמר: "מצפה לנו משחק מול הקבוצה האיכותית והטובה בארץ ונעשה את המקסימום להוציא נקודות מהמשחק הזה על אף פערי האיכות. אנחנו מודעים למצב הקבוצה בטבלה ולכך שאנו עומדים בפני שבוע עמוס ובו שלושה משחקים. אנחנו השחקנים ניתן את הכול כדי לעבור את השבוע הזה עם כמה שיותר נקודות בקופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully