וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו סובחי: "אעשה סוף לגזענות, אלך עד הסוף ואפנה לפיפ"א"

26.11.2014 / 19:51

הבעלים של בני לוד זועם על העונש שספג מבית הדין עם הרחקה משישה משחקים: "יש לי את כל החומרים המצולמים. עונש רדיוס לא יגרום לאנשים לשנות את דרכם". גם אזברגה זעם: "תתעוררו"

צילום ועריכה: קובי אליהו

הדיון הסוער שנערך הערב (רביעי) בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל באשר לאירועי המשחק ביום שישי בבלומפילד בין בני יהודה לבני לוד מעורר הדים רבים. כזכור, במשחק עצמו השמיעו אוהדי הזהובים קריאות גזעניות ובעקבות הדברים הם נענשו בשני רדיוסים, אחד מהם ללא קהל, וספגו קנס כספי גבוה בסך 50 אלף שקל. לצד הקנס הזה, נענשה בני יהודה בהפחתת שתי נקודות על תנאי. גם לוד חטפה בעקבות האירועים כאשר הבעלים אבו סובחי הורחק משישה משחקים לאחר שהואשם בסעיפים של התנהגות בלתי הולמת ועבירה על תקנוני ההתאחדות.

אבו סובחי יושב ראש בני לוד. ברני ארדוב
"בסך הכול יושב לי משהו על הלב". אבו סובחי/ברני ארדוב

במהלך הדיון עצמו אבו סובחי הורחק אחרי שאיים כי יפנה לפיפ"א אם לא יורידו לבני יהודה נקודות. בעקבות הדברים הדיין ישראל שמעוני הוציא אותו מהדיון. אבו סובחי אמר הערב לוואלה! ספורט: "אני מקבל את ההחלטה של הדיין. לא ניסיתי להעליב או לפגוע בו. בסך הכול יושב לי משהו על הלב. בני יהודה לא נענשה בהפחתת נקודות. אני נשבעתי שאני אפנה לפיפ"א וזה מה שאני אעשה. יש לי את כל החומרים המצולמים. אני אעשה סוף לגזענות. עונש רדיוס או משחק ללא קהל לא יגרום לאנשים לעשות את מה שהם עושים. אני הולך עם זה עד הסוף הפעם".

ביציאה מהדיון אמר מאמן בני סלימאן אזברגה, שספג קנס בגובה 1,000 שקל: "ההזמנה שלנו לכאן נעשתה כדי להקטין את הפוקוס מבני יהודה. אנחנו לא טיפשים. לפני שנתיים נגד הפועל רמת גן פרננדס קפץ עליי ואמרו שאין לי זכות להגן על עצמי וקיבלתי שמונה חודשי הרחקה ועבודות שירות, אבל כשאוהד קפץ על ערן זהבי הוא הורחק ממשחק אחד, גם כשאמר לכולם לרדת מהמגרש. תדמיינו שחאלד חלאיילה היה במקום זהבי, לכמה זמן הוא היה מורחק? תתעוררו".

עוד באותו נושא

בית הדין: קרלוס ירצה עונש חינוכי, רדיוס לבית”ר וסכנין

לכתבה המלאה
סלימאן אזברגה מאמן בני לוד. ברני ארדוב
השווה בין זהבי לחלאיילה. אזברגה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully