וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו יונס: "זו החלטה לא הוגנת, בוודאי שנערער"

26.11.2014 / 19:00

בבני סכנין לא אהבו ההחלטה להעניש אותם במשחק רדיוס שיחול דווקא במשחק הביתי מול מכבי תל אביב. הנטיה היא לארח את האלופה בסמי עופר. גורם: "במקום להצדיע לנו, מענישים אותנו"

צילום ועריכה: קובי אליהו

בבני סכנין לא אהבו בלשון המעטה את ההחלטה של בית הדין לפיה הקבוצה תצטרך לארח את מכבי תל אביב מחוץ לאצטדיון דוחא. הקבוצה ספגה כזכור עונש רדיוס בפועל בעקבות התנהגות אוהדיה במשחק מול בית"ר ובנוסף תצטרך לשלם קנס של עשרים אלף שקל.

יו"ר בני סכנין מוחמד אבו יונס. ברני ארדוב
יערער על העונש. אבו יונס/ברני ארדוב

בסכנין יערערו על ההחלטה וידרשו מבית הדין העליון לשנות את ההחלטה. "בוודאי שנערער", אמר יו"ר המועדון מוחמד אבו יונס לוואלה ספורט. "זה לא חשוב בכלל נגד מי המשחק אנחנו נערער כי מדובר בהחלטה לא הוגנת". גם מנכ"ל המועדון חאלד דוכי הודיע שהקבוצה תערער. "רק קיבלנו את ההחלטה. אדבר עם אבו יונס ונעכל, אבל נערער על ההחלטה".

גורמים אחרים במועדון היו תקיפים יותר ואמרו: "במקום להצדיע לנו על העבודה שעשינו מענישים אותנו. הרי תפסו את האוהדים אז מה רוצים מאיתנו. ההנהלה עושה הכל כדי למנוע אירועים כאלה ומוציאה מאות אלפי שקלים ובסוף אנחנו נענשים בחומרה".

נציג בית"ר ירושלים בבית הדין אבנר קופל עם יו"ר בני סכנין מוחמד אבו יונס. ברני ארדוב
סוער בבית הדין. אבו יונס עם קופל/ברני ארדוב

אגב, אותם גורמים אמרו לוואלה! ספורט שלהערכתם בית הדין לא יזוז מעמדתו, מה שאומר שדווקא נגד האלופה מכבי תל אביב הקבוצה תצטרך לארח בחוץ. בסכנין בנו על הכנסה גדולה מהמשחק הזה וכעת מקווים בקבוצה שלא יפסידו כסף רב בשל ההחלטה. האצטדיון בעכו משמש כמגרש החלופי של סכנין, אך בקבוצה טוענים שמדובר במגרש קטן מדי ובחדרי חדרים כבר עלתה האופציה לארח בסמי עופר כשבמועדון מאמינים שלפחות עשרת אלפים צופים יגיעו למשחק אם ייערך בחיפה.

בצד המקצועי, חלק מהאנשים במועדון מעוניינים לחתוך בחודש ינואר את המגן איגור יובאנוביץ' והחלוץ מילאן בויוביץ'.לטענת אותם גורמים במצב הכספי הנוכחי אין מקום בסכנין לזרים שנמצאים על הספסל ולעיתים אפילו לא בסגל. עם זאת בשלב ה המאמן גיא לוי מעוניין בעומק בסגל ולכן אין עדיין החלטה סופית בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully