וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולגה לנסקי: "התייחסו אליי כאילו רצחתי, זה עצוב מאוד"

25.11.2014 / 22:20

האתלטית המושעית התראיינה ל"פנים אמיתיות", הצהירה תחילה שהיא מוכנה לבצע בדיקת פוליגרף, אבל בהמשך סירבה, וסיפרה: "לקחו חתיכה ממני והעלימו אותה, הייתי יכולה להיות בחצי גמר אליפות אירופה אילולא הסיפור הזה"

אולגה לנסקי אצנית ישראלית. מגד גוזני
עדיין מתקשה לעכל. לנסקי/מגד גוזני

ארבעה חודשים מאז התפוצצות הפרשה שהטילה צל כבד על ענף האתלטיקה, אולגה לנסקי נחשפה הערב (שלישי) בפריים טיים. האצנית, שעמדה בלב שערוריית השיא הישראלי שבוטל, התראיינה בערוץ 10 לתוכנית התחקירים של העיתונאי אמנון לוי, 'פנים אמיתיות', ושפכה אור על מה שעבר עליה מאז הושעתה על ידי איגוד האתלטיקה.

כזכור, האתלטית עמדה לדין במשרדי הוועד האולימפי, תוצאה לכך שלא התייצבה לבדיקות הסמים לאחר ששברה את שיאה של אסתר רוט שחמורוב בריצה ל-100 מטר, בטענה כי היה עליה לנסוע בדחיפות לאוקראינה כדי לבקר את סבתה החולה. לנסקי קבעה זמן של 11.42 שניות, וניפצה את השיא שהחזיק מעמד 42 שנה, אך לאחר התפוצצות הפרשה שיאה בוטל והיא הושעתה עד סוף שנת 2014, השעיה שעלתה לה גם בהשתתפות באליפות אירופה.

בתוכנית לנסקי טוענת לחפותה, והצהירה תחילה כי היא מוכנה לבצע בדיקת סמים ופוליגרף כדי להוכיח זאת. אלא שבסופו של דבר סירבה ליטול חלק בבדיקה כזו לאחר שטענה כי איגוד האתלטיקה ביקש ממנה להימנע מכך. "התייחסו אליי כאילו רצחתי מישהו, לא עשיתי דבר כל כך רע", סיפרה לנסקי בכתבה. "כל היום הכתבות היו רק עליי. אליפות אירופה הייתה המטרה שלי. עם התוצאה שלי הייתי יכולה להיכנס לחצי הגמר. זה עצוב. אני מרגישה כאילו לקחו ממני משהו. לקחו חתיכה ממני והעלימו אותה. הריצה והתחרויות זה הדבר הכי חשוב לי בחיים. אני לא הייתי אחרי זה עם מצפון נקי אם לא הייתי עם סבתא שלי ברגע שהיא הייתה זקוקה לי".

במהלך הכתבה אף טענה לנסקי כי הסיבה להתנכלות אליה מצד ממסד הספורט היא העובדה כי היא לא צברית. כמו כן, יושב ראש הוועדה לסימום בספורט, ד"ר ז'אק אשארוב, התראיין ודחה את מרבית הטענות שהועלו על ידי לנסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully