וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גפני: "אולי הידיעה שאין ברירה אלא לנצח תעורר אותנו"

25.11.2014 / 20:30

הפועל ירושלים מתכוננת למשחק הגורלי ברוסיה מול וולגוגרד (ד', 18:30, ער' ONE), שהפסד בו יחסל את סיכויי ההעפלה לשלב הבא ביורוקאפ. פרנקו: "הזדמנות אחרונה", מנסה בונסו יערוך בכורה?

one

הפועל ירושלים תתמודד מחר (רביעי, 18:30, שידור ישיר בערוץ ONE) ברוסיה במשחק החשוב מול וולגוגרד הרוסית, במסגרת המחזור השביעי של היורוקאפ. בירושלים מודעים היטב לחשיבות המשחק. שתי הקבוצות נאבקות על הכרטיס לשלב הבא, כשהן מדשדשות בתחתית הבית עם מאזן של חמישה הפסדים וניצחון בודד.

דני פרנקו אמר לקראת ההתמודדות: "מדובר כנראה בהזדמנות האחרונה להשיג תוצאה טובה שתשאיר אותנו בתמונת העלייה לשלב הבא. אנחנו רוצים להציג משחק שונה מאשר זה שהיה בירושלים, לעצור את השלשות של היריבה, להיות אגרסיביים ולהראות נוכחות חזקה בצבע. פשוט להשאיר הכל על המגרש".

מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו. מגד גוזני
להיות או לחדול. פרנקו/מגד גוזני

"בסופו של דבר המשחק הזה יוכרע על מי רוצה אותו יותר", סבור גפני. "מי שמוכן לעשות את הצעד הנוסף ולהשקיע יותר מאמץ. במשחק הזה יהיו שתי קבוצות הנלחמות על הכרטיס האחרון לשלב הבא. אם נעפיל לסיבוב הבא הכל יכול לקרות. בשתי הקבוצות מבינים את זה. נכון שדברים עדיין לא התחברו עבורנו, אולי זה יעזור לנו אפילו שאנחנו משחקים בידיעה שהניצחון הזה נחוץ ואין לנו ברירה אחרת חוץ מלנצח אותו".

על ההבדלים בין הליגה הישראלית ליורוקאפ אמר גפני: "בליגה הישראלית אנחנו מוסרים את הכדור הרבה וכתוצאה מכך יש לנו הרבה אסיסטים ויצירת מצבי קליעה. זה בדיוק מה שנצטרך לעשות גם ביורוקאפ. אלו מפתחות מאוד חשובים כמו גם לקחת ריבאונדים בהתקפה, לקלוע נקודות מהזדמנות שנייה ולהשיג נקודות קלות בהתקפות המעבר".

על הצטרפותו של פופוס מנסה בונסו אמר גפני: "פופס נראה טוב מאוד. הוא מתאים בדיוק לסגנון המשחק שלנו. פופס שחקן קבוצתי שמוסר את הכדור ויודע לשחק בהגנה ולקחת ריבאונדים. הוא יכול לשחק בעמדת הפאוור פורוורד והסנטר, אני חושב שהוא יכול רק לעזור לנו כך שזה היה מהלך מאוד טוב ואני מצפה כבר לשתף פעולה איתו על המגרש".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
שחקן הפועל ירושלים פופס מנסה בונסו. מגד גוזני
יקבל דקות ראשונות? מנסה בונסו/מגד גוזני

ליאור אליהו הוסיף: "מדובר במשחק חשוב מאוד ואנחנו מתרכזים בו. ניצחנו ביום ראשון את ראשון לציון, אבל כל משחק לגופו. וגם אחרי המשחקים שניצחנו את מכבי ב-30 הפרש ונראינו ממש טוב בימי ראשון באנו והפסדנו בימי רביעי".

על מנסה בונסו אמר אליהו: "פופס כבר ערך איתנו אימונים. קשה להתייחס ליכולות שלו לאחר אימון או שניים. אבל מדובר בשחקן עם רזומה טוב, מאוד איכותי, שהוכיח את עצמו באירופה בעבר. אני מקווה שהוא יתרום לנו הרבה מהניסיון שלו. יש לו ניסיון אירופאי אבל עדיין מוקדם לומר איך הוא ישתלב. ימים יגידו, הוא הגיע בזמן מאוד משמעותי ונקווה שיהיה טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully