וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחמם את הלב: גרין ביי מארחת את ניו אינגלנד במוקד המחזור ה-13

29.11.2014 / 8:00

הפאקרס ימתינו לפטריוטס בלמבו פילד הקפוא במשחק בין שתי הקבוצות הלוהטות של הליגה. בולטימור פוגשת את סן דייגו, קנזס סיטי את דנבר

אדי לייסי גרין ביי פאקרס. Mike Roemer, AP
הולך להיות מעניין בלמבו פילד. לייסי/AP, Mike Roemer

זהו זה. כל שבועות החופש מאחורינו וכך גם שלושת משחקי חג ההודיה ואנחנו מגיעים לחודש האחרון של העונה הסדירה. במוקד המחזור ה-13 נקבל את המשחק בין שתי הקבוצות החמות בליגה כרגע, גרין ביי וניו אינגלנד. עוד מוקדי עניין: בפאלו מול קליבלנד, בולטימור נגד סן דייגו, פיטסבורג מחכה לניו אורלינס ובסאנדיי נייט, קנזס סיטי מארחת את דנבר.

שידורי השבוע:

ראשון, 20:00: פיטסבורג - ניו אורלינס, FOX
ראשון, 20:00: אינדיאנפוליס - וושינגטון, 5+ לייב ו-HD
ראשון, 20:00: בולטימור - סן דייגו, METV
ראשון, 23:00: גרין ביי - ניו אינגלנד, FOX
ראשון, 23:00: אטלנטה - אריזונה, METV
שני, 3:30: קנזס סיטי - דנבר, 5+ לייב ו-HD
שלישי, 3:30: ניו יורק ג'טס - מיאמי, FOX

מייק וואלאס מיאמי דולפינס. Lynne Sladky, AP
הדולפינס ינעלו את המחזור בניו יורק. מייק וואלאס/AP, Lynne Sladky

20:00:

אינדיאנפוליס (4:7) - וושינגטון (8:3)

זה היה אמור להיות מפגש ראשון אי פעם בין השניים שנבחרו ראשונים בדראפט 2012, שניים שהקריירה שלהם פנתה מאז לכיוונים מאוד שונים לאחרונה. אלא שרוברט גריפין השלישי נראה רע מאוד מאז חזר להרכב במקום קולט מקוי ובסופו של דבר, הבינו בוושינגטון שהגיע הזמן לחזור למקוי והוא זה שייפתח במשחק. לאק לעומת זאת, מוביל את אינדי בביטחה לעוד הופעת פלייאוף והקולטס שבו לנצח למרות הופעה חלשה במחצית הראשונה מול ג'קסונוויל.

יוסטון (6:5) - טנסי (9:2)

הטקסאנס פשוט מתעקשים לבעוט בדלי ולהרוס כל הזדמנות שהם יוצרים לעצמם. אחרי הניצחון הגדול בקליבלנד הגיע הפסד ביתי לסינסינטי ויוסטון ככל הנראה תראה את הפלייאוף מהבית גם השנה. כדי לשמור על סיכוי קלוש, הטקסאנים חייבים לקחת את המשחק הזה ואת המשחק הבא, בג'קסונוויל, ולהתפלל. הטייטאנס גרועים ביותר והפסידו חמישה משחקים רצופים, כולל 30:16 ביתי ליוסטון לפני חודש. זה כמובן יהיה מפגש בין הקבוצה שמשחקת כיום ביוסטון לזו ששיחקה שם לפניה.

בפאלו (5:6) - קליבלנד (4:7)

עד לא מזמן מדובר היה בשתיים מהנמושות היותר גדולות בליגה, אבל המפגש בבפאלו עשוי להכריע גורלות לגבי הפלייאוף בסופו של דבר. הבילס, שנאלצו לנדוד לדטרויט בגלל הסערה הגדולה ועדיין הצליחו לפרק בקלות את הג'טס, יודעים שאסור להם לשמוט עוד משחק בבית, שם המאזן שלהם הוא רק 3:3 העונה. הבראונס הצליחו לנצח בשנייה האחרונה באטלנטה עם דרייב מצוין של בריאן הוייר, אבל גם הקוורטרבק הודה שהוא חייב לעשות עבודה טובה יותר לאורך זמן.

בולטימור (4:7) - סן דייגו (4:7)

משחק גדול בבולטימור, בין שתיים נוספות שהולכות בכל הכוח על הפלייאוף העונה. הרייבנס נתנו תצוגה התקפית נהדרת וניצחו בניו אורלינס, כשג'סטין פורסט משכיח סופית את ריי רייס. הצ'ארג'רס חוזרים לעצמם, בערך ואחרי שלושה הפסדים רצופים הם עצרו את הנפילה עם שני ניצחונות לא משכנעים על אוקלנד וסנט לואיס. מעכשיו, נותרו להם חמישה משחקים סופר קשים, כאשר אחרי הביקור בבולטימור, הם יארחו את ניו אינגלנד ודנבר ואז יצאו לסן פרנסיסקו וקנזס סיטי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אנדרו לאק שחקן אינדיאנפוליס קולטס. Michael Conroy, AP
פוגש את האיש שנבחר אחריו בדראפט. אנדרו לאק/AP, Michael Conroy

ג'קסונוויל (10:1) - ניו יורק ג'איינטס (8:3)

מפגש לפרוטוקול בפלורידה, בין קבוצה שהפסידה ארבעה משחקים ברציפות לכזו שהפסידה שישה רצופים. הג'אגוארס נתנו פייט במשך מחצית באינדיאנפוליס, הענקים הפסידו בשניות הסיום מול דאלאס ושתיהן רק רוצות שהסיוט ייגמר.

טמפה ביי (9:2) - סינסינטי (3:1:7)

הבאקנירס בלי ניצחון בית מחמישה משחקים העונה וינסו להפתיע ולעשות זאת דווקא מול הבנגאלס, שחוזרים לעצמם אחרי תקופה פחות טובה. טמפה הפסידה בשיקגו בגלל רבע שלישי גרוע, אבל מגלה שיפור קל לאחרונה. סינסי חזרה עם ניצחונות מוחצים מניו אורלינס ויוסטון בשבועיים האחרונים ובסך הכול יש לה ארבעה ניצחונות בחמישה משחקים והיא ממשיכה בכל הכוח להיאבק על ה-AFC צפון הצפוף והמשוגע.

סנט לואיס (7:4) - אוקלנד (10:1)

הראמס שמטו עוד משחק צמוד, הפעם בסן דייגו, בעונה המתסכלת שעוברת עליהם. בשבעת המחזורים האחרונים, הם עם הפסד וניצחון לסירוגין והפעם, לפי הסטטיסטיקה וגם לפי ההיגיון, אמור להגיע ניצחון. הריידרס סופסוף ניצחו במחזור שעבר, את קנזס סיטי והם מגיעים רגועים יותר לאחר שנמלטו מאימת ה-16:0 וגם אחרי שבוע וחצי של מנוחה. האם זה יעזור להם לחבר ניצחון שני ברציפות?

פיטסבורג (4:7) - ניו אורלינס (7:4)

הסטילרס חוזרים משבוע המנוחה ומחפשים ניצחון שני ברציפות וחמישי בשישה מחזורים. בן רות'לסברגר היה בכושר נהדר, אבל נעצר יחסית ופיטסבורג נאלצה לחזור מבור גדול מול טנסי. היא עדיין חזק במרוץ ב-AFC צפון הנהדר, בעוד הסיינטס נהנים מההפקר ומהבית המביש שלהם ולמרות שלושה הפסדי בית רצופים, מגיעים למחזור כשהם בשוויון בפסגה עם אטלנטה.

מינסוטה (7:4) - קרוליינה (7:1:3)

למרות שהמאזן של הווייקינגס גרוע ועדיין טוב יותר מזה של הפנת'רס, העונה של המארחים כבר גמורה מזמן בעוד שלאורחים איכשהו עדיין יש צ'אנס להגיע לפלייאוף ב-NFC דרום הנורא. מינסוטה הפסידה בבית בתום משחק צמוד ליריבה המרה גרין ביי ואילו הפנתרים חוזרים משבוע החופש, אליו יצאו לאחר חמישה הפסדים רצופים ויכולת שלא מזכירה בכלל את הקבוצה התוססת שזכתה בבית בעונה שעברה. הזדמנות אחרונה לקאם ניוטון להרים את הקבוצה שלו מהקרשים העונה.

דרו בריס ניו אורלינס סיינטס. Bill Haber, AP
הסיינטס יכולים לעצור את ההתפרקות? בריס/AP, Bill Haber

23:05-23:25:

אטלנטה (7:4) - אריזונה (9:2)

עוד אחת שזוממת על ה-NFC דרום היא אטלנטה, שניהול השעון הגרוע של מייק סמית' עלה לה בהפסד לקליבלנד במחזור האחרון. גם אריזונה מגיעה אחרי הפסד, שהיה השני בלבד שלה העונה ועצר במעט את הדהירה המדהימה. ההתקפה של הקרדינלס, עם דרו סטנטון וללא לארי פיצג'רלד הפצוע, שאמור לחזור, נתקעה לחלוטין מול הגנת העל של סיאטל וכעת היא תנסה להתאושש בג'ורג'יה דום נגד יריבה הרבה יותר חלשה. לקרדינלס ברור שעם הסיהוקס והניינרס על הזנב, אסור להם להוריד את הרגל מהדוושה אפילו לרגע.

גרין ביי (3:8) - ניו אינגלנד (2:9)

האם זה יהיה הסופרבול הקרוב? רבים מאמינים כרגע שכן, בינתיים נסתפק במשחק העצום הזה בלמבו פילד, בין שתי הקבוצות הלוהטות של הליגה ושני הקוורטרבקים הכבירים שלהן. גרין ביי ב-0:5 בבית העונה, אבל אחרי שני משחקים בהם שמה 55 ו-53 נקודות, ההתקפה שלה נראתה פחות טוב בניצחון במינסוטה. הפטריוטס ינסו להמשיך להציג את ההגנה הטובה שפיתחו והם מגיעים בכושר שיא ואחרי שבעה ניצחונות רצופים, שכמעט כל אחד מהם היה גדול יותר מקודמו. טום בריידי בשיאו לאחרונה וינסה לנצח את הפאקרס בפעם השלישי ברציפות.

קנזס סיטי (4:7) - דנבר (3:8), בין ראשון לשני, 3:30

הסיכוי האחרון של הצ'יפס לתפוס את פייטון וחבורתו במאבק על ה-AFC מערב נמצא כאן. קנזס סיטי שמטה מול אוקלנד משחק שאסור היה לה לשמוט ונעצרה אחרי חמישה ניצחונות רצופים, אבל בבית היא כבר הביסה העונה את ניו אינגלנד וגם ניצחה את סיאטל. דנבר לא נראית במיטבה לאחרונה וגירדה ניצחון ביתי על מיאמי, שמנע ממנה להסתבך באמת. הברונקוס עדיין בונים על הביתיות בפלייאוף וכדי שזה יקרה הם יצטרכו קודם כל להשלים סוויפ עונתי על היריבה עליה גברו 17:24 במחזור השני של העונה.

ניו יורק ג'טס (9:2) - מיאמי (5:6), בין שני לשלישי, 3:30

הסילונים רק רוצים שהעונה המסויטת שלהם תסתיים ובשבוע שעבר גם העובדה שנמנעו מביקור בבפאלו לא עזרה להם והם הובסו קשות על ידי הבילס, כשג'ינו סמית' מחליף במהלך המשחק את מייקל ויק המאכזב. הדולפינס, שיארחו את הג'טס במחזור האחרון, הפסידו אחרי משחק צמוד בדנבר, אבל הם נראים טוב ועדיין יכולים להגיע לפלייאוף העונה. בתור התחלה, הם חייבים לצאת מניו יורק עם W.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully