וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות אירועי דוחא: סכנין ובית"ר יעמדו לדין משמעתי

25.11.2014 / 10:30

אלון יפת ציין בדו"ח השיפוט את האבוקות והחפצים שהשליכו אוהדי סכנין. אוהדי בית"ר מואשמים בקריאות גזעניות והתפרעות. אוהד סכנין נעצר בשל הדלקת אבוקה, חשש בקבוצה מעונש רדיוס

one

בני סכנין ובית"ר ירושלים יעמדו לדין משמעתי ביום רביעי בעקבות אירועי המשחק ביניהן ביום ראשון. מלבד עונש כספי כבד, סכנין עלולה גם לספוג עונש רדיוס. בסכנין לחוצים מאוד מהעובדה הזו, שכן המשחק הביתי הבא מול מכבי תל אביב צפוי להביא הרבה קהל, ובניגוד למשחק מול בית"ר ירושלים גם להכנסה כספית גבוהה, דבר שחשוב מאוד למועדון בעיקר לאחר ההפסד הכספי בשל העלויות מהמשחק מול בית"ר. אוהד של סכנין נעצר היום בשל הדלקת אבוקה, אחרי שנקלט על ידי מצלמות הטלוויזיה.

בדו"ח השיפוט שהגיש השופט אלון יפת הוא מציין בין היתר שלפני תחילת המשחק ובעליית הקבוצה למחצית השנייה הודלקו ביציעי סכנין אבוקות ואף חלק מהן הושלכו לכר הדשא. כמו כן מציין יפת בדו"ח שבדקה ה-89 ובדקה ה-95 הושלכו חפצים מיציע סכנין לכר הדשא כשבין היתר הוא מציין זריקת כוסות, מצת ומטרייה לעבר השחקנים.

בנוסף, יפת בחר לציין גם את הקריאות "פלסטין עולה" שנשמעו מקהל סכנין אך לא ברור אם בהתאחדות יחליטו להכניס זאת לכתב האישום נגד הקבוצה. לגבי אוהדי בית"ר, אלון יפת מציין בדוח שלו כי אוהדי הקבוצה קראו קריאות "אני שונא את כל הערבים" וכן מצוין בדוח שהשירותים ביציע בית"ר הושחתו בצורה גסה, נעקרו ונופצו.

אבוקות ביציע של אוהדי בני סכנין. קובי אליהו
האבוקות שעלולות לעלות לסכנין בעונש רדיוס/קובי אליהו

בסכנין צפויים לטעון בדיון שהשקיעו כספים אדירים כדי להביא לכך שהכל יעבור בשלום ושהם מבקשים שלא להעניש אותם בשל ההשתדלות, הכספים האדירים והעבודה הגדולה שנעשתה במועדון כדי להביא שהמשחק יעבור בשלום, מה שאכן קרה.

שחקני הקבוצה מרוצים מאוד אחרי הניצחון על בית"ר, אך בצוות המקצועי מבקשים להוריד את השחקנים מהר אל הקרקע משום שהקבוצה עדיין מסובכת בתחתית. "השתחרר הרבה לחץ אחרי ניצחון כזה" אמר מחמוד קנדיל, "זה משחק שהיה חשוב לנצח גם כי היינו מתחת לקו האדום, אבל עכשיו צריך לעבוד קשה יותר כדי לנצח גם את המשחקים הבאים. כל הכבוד להנהלה שהתעקשה שהמשחק יהיה בדוחא והאמת שלקהל שלנו יש חלק גדול בניצחונות. אני חושב שאם ננצח הקהל יבוא יותר ואני מקווה שזה מה שיקרה באמת".

משטרת משגב עצרה קטין כבן 13, אוהד סכנין ותושב העיר, החשוד בהדלקה ובהשלכת אבוקת תאורה לעבר המגרש. הוא נחקר במשטרה.

עוד באותו נושא

ונדליזם באצטדיון דוחא, עימות בין חלאיילה למאמן שוערי בית"ר

לכתבה המלאה
מוחמד גדיר שחקן בני סכנין עם האוהדים. קובי אליהו
עדיין באופוריה. מוחמד גדיר עם האוהדים/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully