וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש בקנזס סיטי: אריק ברי סובל מלימפומה

25.11.2014 / 0:34

הסייפטי המצוין נגרע, לפחות זמנית, מסגל הקבוצה. בדיקה שערך לאחר שהתלונן על כאבים בסיום המשחק מול אוקלנד גילתה גוש בחזה

אריק ברי קנזס סיטי צ'יפס. AP
רק בריאות. ברי/AP

חדשות עצובות מגיעות הערב (שני) מכיוונו של אריק ברי. הסייפטי המצוין של קנזס סיטי עוזב את הקבוצה, לפחות נכון לרגע זה, כאשר החשש הוא כי ברי סובל מלימפומה, זאת לאחר שבדיקת MRI גילתה גוש בחזה של השחקן.

לאחר המשחק ביום חמישי האחרון, בו הצ'יפס הפסידו לאוקלנד, התלונן ברי על כאבים באזור החזה ונשלח לבדיקה, שחשפה את התוצאות הרעות. האבחנה בנושא אינה סופית כרגע, אבל כל הסימפטומים מעידים כי אכן מדובר בסרטן מסוג לימפומה. בקנזס סיטי אמרו כי המחלה התגלתה בשלב מוקדם ולכן הם אופטימים ומאמן הקבוצה אנדי ריד אמר לתקשורת: "אריק הוא חיה. הוא צריך להיות במיטבו כרגע והוא יילחם במצב הזה".

ברי הוצב על ידי קנזס סיטי באופן מיידי בקטגוריית ה-Non Football Injury List. בהודעה רשמית מטעמו הוא מסר: "אני מודה למשפחה, לחברים, למאמנים ולקבוצה על כל התמיכה. בהתחלה הייתי בשוק ולא רציתי אפילו להחמיץ את המשחק הבא, אבל אני מבין שכרגע אני צריך להתמקד ביריב חדש לגמרי. יש לי אמונה מלאה ברופאים ובתכנית שלהם עבורי, בדרך לניצחון על המחלה הזו. אני מאמין שאני בידי האל ויודע שהקבוצה תמשיך לעשות את העבודה העונה, עד שאחזור לרוץ במנהרת השחקנים בארוהד. אני עוד אשוב!".

* ג'וני מאנזיל ופמלייתו הסתבכו בתקרית אלימה בדאונטאון קליבלנד ביום שבת. הקוורטרבק של הבראונס לא חשוד כמי שנקט בפעולה אלימה, אולם הסיפור בוודאי לא מוסיף שקט לקבוצה שנאבקת על הפלייאוף. על פי דו"ח המשטרה, בשעה 2:36 לפנות בוקר, אוהד ניגש למאנזיל וביקש לחבק אותו. על פי הצהרת סוכנו של השחקן, האוהד היה "אגרסיבי מדי" ובמקום התפתחה מהומה גדולה. לאחר מכן התברר כי האוהד קיבל באפריל האחרון עונש בבית המשפט והוא נמצא תחת קצין מבחן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully