וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום חג: שלושה משחקים גדולים בערב חג ההודיה

27.11.2014 / 8:30

דטרויט תארח את שיקגו (19:30), דאלאס מחכה לפילדלפיה בקרב על ה-NFC מזרח (23:30, FOX) וסן פרנסיסקו פוגשת את סיאטל למשחק ענק (3:30, ספורט 1 ו-HD)

דז בריאנט דאלאס קאובויס. Julio Cortez, AP
הולך להיות שמח בדאלאס. בריאנט/AP, Julio Cortez

אחד הלילות הכי מהנים בכל עונת פוטבול הוא זה של ערב חג ההודיה. הפעם, הסיפור הזה אמור להיות נחמד במיוחד, עם שלושה משחקים מרתקים. דטרויט תוציא את הערב הארוך לדרך עם משחק ביתי מול שיקגו (19:30), דאלאס תפגוש את פילדלפיה למשחק ענק (23:30) ולקינוח, סן פרנסיסקו וסיאטל במלחמת חורמה (3:30).

אנקואן בולדין שחקן סן פרנסיסקו פורטי ניינרס. GettyImages
מבחן להתקפת הניינרס הצולעת. בולדין/GettyImages

דטרויט (4:7) - שיקגו (6:5), 19:30, אין שידור

אחרי תשע שנים, הליונס סופסוף הצליחו לנצח בעונה שעברה בערב החג. אז זה קרה מול יריבה אחרת ל-NFC צפון, גרין ביי, שהפעם היא זו שנאבקת איתם על המקום הראשון בבית. עבור שיקגו זה משחק 32 בחג ההודיה והמאזן שלה 13:2:16. המארחת מגיעה אחרי שני הפסדים בהם ההתקפה שלה נראתה נורא ולא שמה טאצ'דאון, כאשר ביום ראשון האריות מובסים בניו אינגלנד. הברס לעומת זאת, רחוקים מלהרשים אבל עצרו את רצף ההשפלות עם שני ניצחונות רצופים. המאזן בין הקבוצות עד היום: 67:5:96 לברס, אבל דטרויט לקחה את שני המשחקים האחרונים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

דאלאס (3:8) - פילדלפיה (3:8), 23:30, FOX

הקרב הגדול על ה-NFC מזרח. שתי הקבוצות במאזן זהה והמפגש הזה הוא הראשון ביניהן העונה, כאשר הגומלין ייערך בפילדלפיה בעוד שבועיים וחצי. הקאובויס הצליחו להתגבר על אודל בקהאם ג'וניור וניצחו בצורה דרמטית בניו יורק את הג'איינטס, האיגלס חזרו לעצמם והביסו את טנסי, כאשר בבית הם נראים מצוין גם עם מארק סאנצ'ז. בחוץ לעומת זאת, הם די מגמגמים. עד היום, דאלאס ניצחה ב-62 מתוך 110 המפגשים בין הקבוצות. בחג ההודיה, היא עם 64 אחוזי הצלחה ב-46 משחקים, בעוד לפילי יש 80 אחוזי הצלחה מחמישה משחקים.

סן פרנסיסקו (4:7) - סיאטל (4:7), 3:30, ספורט 1 ו-HD

הסיהוקס עצרו מעט את הדהירה של אריזונה ביום ראשון ושתי הקבוצות, שבעונות האחרונות שלטו ב-NFC מערב, עדיין לא ויתרו על המרדף אחרי הקרדינלס. יכול להיות שהמפסידה במשחק הזה תצא מהמרוץ ובכל מקרה צפוי משחק לוהט בסנטה קלרה. ההתקפה של הניינרס לא ממש קיימת, אבל ההגנה המצוינת מספיקה לרוב והקבוצה של הארבו ניצחה שלושה משחקים ברציפות כדי לחזור לעניינים. האלופה כאמור, שבה לנצח אחרי ההפסד בקנזס סיטי, אבל גם אצלה ראסל ווילסון מתקשה בהתקפת המסירה. הריצה לעומת זאת, עובדת הרבה יותר טוב ובכל מקרה, צפוי מפגש הגנות כביר. סיאטל מובילה 15:16 במפגשים בין הקבוצות, כאשר האחרון היה בפלייאוף הקודם, בו הסיהוקס ניצחו 17:23 בדרך לתואר. בחג ההודיה, סיאטל במאזן 2:1 בלבד, סן פרנסיסקו ב-1:1:3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully