וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השועל שכמעט הרס את השזרוע: הוונדליסט מעפולה נתפס

יצחק סולומון

24.11.2014 / 13:14

מנהלי האצטדיון העירוני לא הבינו מי חופר בורות במגרש ומונע מהדשא החדש לצמוח. מצלמות במעגל סגור גילו את האשם וכמה המבורגרים ומלכודת הביאו לתפיסתו. לשועל ולכר הדשא שלום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
השועל הועבר לטיפול באגף הווטרינרי/מערכת וואלה, צילום מסך

האצטדיון העירוני בעפולה עובר בימים אלו שזרוע, זו הסיבה שהפועל עפולה לא יכולה לשחק עליו ונאלצת לארח היום (שני) את הפועל רמת גן באצטדיון בעכו. אלא שלמרות האיסור לדרוך על כר הדשא בעפולה, הבחינו מנהלי האצטדיון בבורות שאלמוני חפר בכר הדשא ובזרעי דשא שלא נובטים משום מה.

מנהל האצטדיון, עמית אשכנזי, סיפר: "ראיתי בורות עמוקים בדשא, ממש חפירות, לא הבנתי מאיפה זה בא. השתגעתי כי זה הורס את הדשא שנמצא בשזרוע, היינו בטוחים שמדובר בחפרפרת, רק כשהסתכלנו במצלמות גילינו כי מדובר בשועל".

כאמור, אשכנזי והצוות שלו ניגשו למצלמות במעגל סגור שמצלמות את המגרש 24 שעות ביממה וגילו לתדהמתם שועל שמגיע בשעות הלילה וגורם נזקים לכר הדשא. אשכנזי פנה לווטרינר העירוני, שסיפר לו כי ישנן תלונות של תושבים על שועלים שמסתובבים בשכונות. הוא קיבל אישור מרשות הטבע והגנים ומהווטרינר הראשי ללכוד את השועל, מכיוון שזו חיה מוגנת.

"כנראה שהשועל היה רעב וחיפש אוכל, הוא לא מצא והסתפק בזרעים", מעריכים בעפולה. אנשי האצטדיון מיהרו להציב מלכודת עם המבורגרים בתוכה. השועל הרעב אכל את פיתיון ונלכד. מהמגרש העירוני הוא הועבר לשרות הווטרינרי להמשך טיפול. דבר אחד בטוח: הוא כבר לא יגרום נזק למגרש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully