וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע הפיצה תמונה שמוכיחה לטענתה שנגיעת היד של בוזגלו היתה מחוץ לרחבה

24.11.2014 / 10:18

בבאר שבע עדיין נסערים בעקבות ההפסד להפועל תל אביב: "מעניין מה יש לחכמון לומר עכשיו. לא שורקים על זה פנדל". בקבוצה ביקשו מצ'רלטון לאשר את דחיית המשחק מול מכבי נתניה

one

בהפועל באר שבע טוענים כי בידיהם הוכחה לפיה הקשר מאור בוזגלו לא נגע בידו בתוך הרחבה במשחק מול הפועל תל אביב, מה שהוביל לפנדל והפסד 3:2. אתמול הופצה ברשתות החברתיות תמונה המוכיחה כי נגיעת היד בוצעה מחוץ לרחבה, מה שרק הגדיל את הכעס כלפי השופט אלי חכמון.

"חכמון טען שהוא בטוח בעצמו, מעניין מה יש לו לומר להגנתו עכשיו", אמר אחד השחקנים הלילה. "השריקה שלו הייתה פזיזה מדי, ומוזר שגם הקוון ראה את אותו הדבר. לא שורקים על דבר כזה פנדל". במועדון ממתינים למסקנות הוועדה של איגוד השופטים, שתתכנס ביום רביעי הקרוב כדי לקבוע האם השריקה הייתה נכונה. "אין ספק שלאור התמונה שהופצה כעת, המסקנות יהיו חד משמעיות. הפסדנו נקודה בכלל טעות שיפוט". שלומי ארבייטמן צפוי להיות כשיר למשחק מול מכבי נתניה, אך עדיין לא ברור האם טומיסלב פאיוביץ' יוכל לשחק. כזכור, לאחר המשחק האחרון טענו שחקנים בקבוצה כי במועדון טעו כשלא החתימו בלם, בזמן שדניאל אסקלינג אינו נמצא בתוכניות המקצועיות.

שחקני הקבצה חגגו אתמול את הולדת בנו של שלומי ארבייטמן. עוד קודם לכן שוחח אלישע לוי עם שחקנים ואמר להם: "גם אם הפסדנו, חשוב מאוד שחזרנו למשחק", אמר אלישע לוי לשחקניו לפני האימון.

עמותת וסרמיליה בשיתוף הפועל באר שבע פנתה הבוקר לחברת צ'רלטון בבקשה שתאשר את דחיית המשחק מול מכבי נתניה. המשחק אמור להיערך בשעה 17:00, כשמועד יציאת השבת יחול כעשרים דקות לאחר מכן. "חלק נכבד מ-5,000 האוהדים שרכשו מנוי מגיעים מהמגזר המסורתי/דתי", נכתב בבקשה. "אנו מבקשים להזיז את שעת המשחק כך שתחול לאחר צאת השבת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully