וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: פבלו סנדובל והנלי רמירז בדרך לבוסטון

24.11.2014 / 18:00

שחקן הבסיס השלישי שזכה באליפות עם סן פרנסיסקו והשורטסטופ הוותיק, שהחל את הקריירה כפרוספקט של הרד סוקס על סף חתימה אצל הגרביים

הנלי רמירז לוס אנג'לס דודג'רס. Gregory Bull, AP
המעגל שלו ייסגר. רמירז/AP, Gregory Bull

בוסטון רד סוקס, אלופת 2013, התפרקה לחלוטין בעונה שעברה וכעת נעשים בעיר השעועית מאמצים גדולים על מנת להחזיר את הקבוצה אל מסלול הניצחונות. מי שצפוי להצטרף ולחזור לפנווי פארק אחרי שנים ארוכות הוא הנלי רמירז בן ה-31, שעזב לאחרונה את הדודג'רס והפך לשחקן חופשי.

רמירז, שדחה את הצעת הקבוצה מלוס אנג'לס ל-15.3 מיליון דולר לעונה, אמור להגיע ביממה הקרובה לבוסטון ולחתום סופית על החוזה לאחר שהצדדים הגיעו לסיכום על 90 מיליון דולר לחמש שנים, על פי דיווחים שונים. גם סיאטל רצתה את השחקן.

הרד סוקס לא הסתפקו ברמירז והם קרובים להחתים גם את פבלו סנדובל, שצפוי להצטרף לחמש שנים תמורת 90 מיליון דולר. "קונג פו פנדה" זכה בשלוש אליפויות עם סן פרנסיסקו בחמש השנים האחרונות, אבל החליט להיפרד מהג'איינטס שביקשו לשמור אותו ולוותר גם על ההצעה של סן דייגו.

אם השניים אכן יגיעו יחד לבוסטון, רמירז, ששיחק לאורך הקריירה כשורטסטופ, אך כבר הצהיר שהוא מוכן להחליף עמדה, צפוי לעבור לאאוטפילד. רמירז הגיע לבוסטון מהרפובליקה הדומיניקנית כפרוספקט גדול מאוד בשנת 2000, אולם שיחק במדי הרד סוקס רק שני משחקים לפני שנשלח ב-2005 בטרייד למיאמי, כאשר בין היתר ג'וש בקט עושה את הדרך ההפוכה. הוא העביר בפלורידה את רוב עונותיו עד שבאמצע 2012 נשלח לדודג'רס, שם שיחק בשנתיים וחצי האחרונות. אגב, אם גם רמירז וגם סנדובל יחתמו, בוסטון עשויה לוותר על החזרתו של ג'ון לסטר.

עדכון ראשון: 9:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully