וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטנוייביץ': "לא ראיתי תמיכה כזו בכל חיי, ראיתי שבאמת מאמינים בי"

24.11.2014 / 11:35

מאמן מכבי חיפה התרגש בשיחה עם שחקניו: "לאחר ההפסד לאשדוד החלטתי לעזוב, התמיכה נתנה לי אנרגיה להילחם". המאמן צוטט בתקשורת הסקוטית: "נשאל את כיאל אם הוא רוצה לחזור, הסוכן שלו כבר בישראל"

one

אלכנסדר סטנוייביץ' ערך הבוקר (שני) אסיפת שחקנים במהלכה אמר להם: "לאחר ההפסד לאשדוד החלטתי לעזוב. אני לא אומר זאת כדי למצוא חן. חשבתי והרגשתי שזה הדבר הנכון ביותר לעשות למען הקבוצה. הסברתי את זה בכנות מלאה לנשיא שאמר לי: 'אלכס, אני יודע מה טוב למועדון שלי ואני רוצה שתישאר'. התמיכה של יענקל'ה, של שאר חברי ההנהלה, של האוהדים בסוף המשחק, שראיתי שהם באמת מאמינים בי, התמיכה של השחקנים שדיברו איתי, זה דבר לא הגיוני. לא ראיתי דבר כזה בחיים שלי".

אלכסנדר סטנוייביץ' מאמן מכבי חיפה. קובי אליהו
"הדבר שהכי מאכזב אותי שאתם לא עולים למגרש בטירוף". אלכסנדר סטנוייביץ'/קובי אליהו

"הקהל שלנו שהגיע לאשדוד וחיכה לי בסוף ולא יכולתי להסתכל להם בעיניים", המשיך סטנוייביץ'."לא ראיתי קהל כזה בחיים שלי עם כזאת תמיכה ואני מבין שמול הפועל תל אביב האצטדיון צפוי להיות מלא, זה לא ייאמן. כל זה נתן לי את הכוח והאנרגיה לקום היום בבוקר מוקדם מאוד ולהילחם עד הסוף, אני לא יודע מתי הוא יהיה, אבל עד הרגע האחרון שלי במכבי חיפה אני אלחם ומי שלא מבין שהמצב שלנו כרגע דורש לתת אקסטרה מחויבות, לא יהיה איתנו". לסיום אמר: "נכון, אנחנו לא משחקים טוב, לא בועטים לשער, אבל הדבר שהכי מאכזב אותי שאתם לא עולים למגרש בטירוף. במשחק מול הפועל תל אביב אקח איתי רק את הפייטרים. הקהל למרות הכול מגיע ותומך תכבדו אותו, לא אותי. אני לא לוזר ובחיים שלי לא הייתי כזה ולכן אני מצפה מכם לאותו הדבר".

מכבי חיפה מגבירה את מאמציה להחזיר את בירם כיאל, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט במוצאי שבת. מאמן הירוקים אישר בראיון לתקשורת הסקוטית ששיחות כבר מתקיימות: "נדבר עם בירם ונשאל אותו אם הוא רוצה לחזור. סוכנו של השחקן כבר בישראל ואנחנו מדברים איתו. נאמר לנו שבירם לא פוסל חזרה. אנחנו בודקים את כל האופציות ונעשה הכול כדי לחזק את הקבוצה עם השחקנים הכי טובים שיש בשוק". על פי דיווחים בסקוטלנד, סלטיק תדרוש חצי מיליון ליש"ט על הקשר ולא תסכים להשאילו. כיאל נרכש על ידי סלטיק ממכבי חיפה בקיץ 2010.

עוד באותו נושא

שחר נחוש להשאיר את סטנוייביץ': "הוא לא מתפטר"

לכתבה המלאה
קשר סלטיק בירם כיאל. GettyImages
סלטיק לא תסכים להשאילו. בירם כיאל/GettyImages

חלק משחקני ההגנה במכבי חיפה מבקרים את שחקני ההתקפה בעקבות היכולת שלהם במשחקים האחרונים. הדברים הללו נאמרו לאחר המשחק באשדוד, והם משקפים את הדעה הרווחת לאור היכולת של הקבוצה במשחקים האחרונים, ובעיקר לאור הביקורת הרבה שמופנית לשחקני ההגנה. "אי אפשר לבוא בטענות לבלמים שלנו, בזמן שההתקפה לא פוגעת", הסביר אתמול אחד משחקני הקבוצה. "ראית אתמול קבוצה שלא יודעת להניע את הכדור בחלק הקדמי. לפני שבאים בטענות להגנה, ששחקנים יסתכלו במראה". ההתקפה של מכבי חיפה הבקיעה שער חוץ אחד בחמישה משחקים, וגם הוא בפנדל. רק שלוש קבוצות בליגה הבקיעו פחות ממנה – בית"ר ירושלים, הפועל עכו והפועל חיפה.

שחקן אחר הוסיף: "אם הקבוצה הייתה כובשת, גם שחקני ההגנה היו מקבלים ביטחון. הכי קל להשפיל את צוצאליץ' ומיצ'ל שאמנם לא נמצאים בשיא היכולת, אבל איפה נשמע דבר כזה שקבוצה בועטת לשער פעם אחת במשחק? שהחלוצים לא מבקיעים מתחילת העונה במשחקי חוץ? הבעיה מתחילה שם, אבל הכול מתנקז אלינו". בחיפה נשמעו לא מעט טענות על היכולת של ויאם עמאשה, שחווה ירידה משמעותית ביכולת מאז שחזר לקבוצה. "הוא לא אותו שחקן שכל כך רצה להוכיח שבנאדו טעה לגביו", אמרו בחיפה. "גם תורג'מן לא פוגע. אף אחד לא חסין".

סטנוייביץ' מוטרד מאז אתמול בשאלה מרכזית אחת – האם לבצע מהפך נוסף בהרכב בגלל היכולת של מספר שחקנים, או למתן את הקיצוניות מהשבועות האחרונות ולהסתפק בשינוי אחד או שניים. "אפשר להבין את הדילמה שלו. מצד אחד, ההרכב הזה לא שווה ניצחון על הפועל תל אביב. מצד שני, אי אפשר לשנות כל שבוע". בפעם הראשונה העונה, מיצ'ל עשוי לרדת לספסל או אפילו ליציע, בעוד שקובי מויאל עשוי לקבל את המושכות במרכז השדה. אייל משומר יחזור לעמדת המגן הימני, אבל השינוי העיקרי מגיע מצדו של יוסי בניון. בחיפה אופטימיים מאוד לגבי חזרת הקשר, שיעשה הכול כדי להיות כשיר למשחק. "יוסי הוא אחת הסיבות שסטנוייביץ' עדיין מאמין, הוא יעשה הכול כדי לשחק", הבהירו במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully