וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה אוהדים נעצרו בעקבות התקרית האלימה בין בני יהודה ובני לוד

23.11.2014 / 18:22

שתי הקבוצות יתייצבו בבית הדין עקב התפרעות אוהדיהם והקריאות הגזעניות לעבר קבוצת בני לוד. אבו סובחי והמאמן סלימאן אזברגה יעמדו לדין בגין התנהגות בלתי הולמת ועבירה על תקנון ההתאחדות

אוהדי בני יהודה. ברני ארדוב
שלחו את קבוצתם לבית הדין. אוהדי בני יהודה/ברני ארדוב

משטרת מרחב יפתח עצרה היום (ראשון) שלושה אוהדים של בני יהודה החשודים בקריאות גזעניות ובאלימות במהלך המשחק ביום שישי בין בני יהודה לבני לוד. מדובר בשלושה תושבי תל אביב בני 36, 30 ו-34. במשטרה הדגישו כי צפויים מעצרים נוספים.

כמו כן, ההתאחדות לכדורגל הודיעה היום כצפוי על העמדת בני יהודה לדין קריאות גזעניות והתפרעות אוהדים במשחק הליגה ביום שישי. בנוסף, גם בעלי לוד אבו סובחי והמאמן סלימאן אזברגה יעמדו לדין בגין התנהגות בלתי הולמת ועבירה על תקנון ההתאחדות. על פי דוח השיפוט של אוראל גרינפלד, אבו סובחי התרפץ לעברו בהפסקה ואמר: "שיפוט בושה, חד צדדי, הכל כאן פוליטיקה", ואילו אזברגה אמר לו בסיום: "אתה קבעת את תוצאת המשחק, תרשום את זה, אתה קבעת את התוצאה".

כזכור, במהלך המשחק שהתקיים בבלומפילד ביום שישי נשמעו קריאות גזעניות חריפות מכיוון שער 2 בו ישבו אוהדי הזהובים וכן קללות לעברם של אבו סובחי והשחקנים סלים טועמה ומחמוד עבאס. כמו כן הושלכו חפצים היציע שבו ישב אבו סובחי. בעלי לוד איים להוריד את קבוצתו מכר הדשא, אך בהתערבות מפקד המשטרה ולאחר שהקהל המקומי הוזהר, המשחק שוחק עד סיומו והסתיים בניצחון בני יהודה 0:1.

בלוד ידרשו מההתאחדות לפסוק על הורדת נקודות בפועל לבני יהודה, שעשויה לספוג גם עונשי רדיוס או משחקי בית ללא קהל. אבו סובחי ואזברגה צפויים לקנס והרחקה מהמגרשים. הדיון יתקיים ביום רביעי הקרוב בשעה 16:00.

אבו סובחי הבעלים של בני לוד. קובי אליהו
ידרשו מההתאחדות לפסוק על הורדת נקודות בפועל לבני יהודה. אבו סובחי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully