וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת: "לא נתפלא אם אבי לוזון יחזור בקרוב באופן רשמי"

23.11.2014 / 9:42

המלאבסים התייחסו לעימות ולפיוס בין יו"ר ההתאחדות לשעבר למאמן רן בן שמעון: "הוא אמוציונלי, תמיד מעורב". על אפשרות החזרה: "לכל חבר במנהלת יש נציג". דדי בן דיין: "אני מעודד"

one

כשבמאזנה 12 נקודות לאחר תשעה מחזורים ואחרי ה-0:0 אמש (שבת) מול הפועל עכו, מכבי פתח תקוה של רן בן שמעון כבר במקום החמישי. הקבוצה החלה את העונה בצליעה, ספגה 16 שערים בששת המחזורים הראשונים וסבלה מבעיה חמורה בהגנה, אבל לאחרונה נראה כי המאמן הצליח לייצב את ההגנה באמצעות שינוי המערך והקבוצה ספגה רק פעם אחת בשלושת משחקיה האחרונים ואחרי תקופה ארוכה, חזרה לצמרת ליגת העל.

האירוע המרכזי עליו דובר לאחר המשחק החלש היה העימות בין אבי לוזון למאמן רן בן שמעון. כפי שפורסם אתמול, המאמן צעק לעברו של יו"ר ההתאחדות לשעבר: "עוף לי מהעיניים", אולם לאחר מכן השניים שוחחו ושמו את העימות מאחוריהם. כפי שכבר פורסם בוואלה! ספורט לאחר עזיבת לוזון את תפקיד יו"ר ההתאחדות, הוא שקל לחזור במהלך העונה הנוכחית לתפקיד רשמי בקבוצה.

"אבי לא צריך תפקיד רשמי כי הוא כל הזמן מעורב, אבל לא נתפלא אם הוא כן יחזור בקרוב באופן רשמי", אמר גורם בקבוצה. על השאלה אם הדבר אינו מונע ניגוד עניינים אמרו במועדון: "כל חבר במנהלת הוא נציג של קבוצה, אז מה הבעיה?". על העימות עם בן שמעון אמרו במועדון: "אבי מאוד אמוציונלי וכולם יודעים כמה הקבוצה חשובה לו. הייתה לו ביקורת מסוימת, יכול להיות שהוא לא היה צריך להגיד אותה בסערה שאחרי המשחק".

יו"ר ההתאחדות לכדורגל לשעבר אבי לוזון. ניב אהרונסון
החזרה למכבי פתח תקוה תהיה רשמית בקרוב? לוזון/ניב אהרונסון

המגן דדי בן דיין, שחגג אתמול את יום הולדתו ה-36, סיכם את המשחק: "אני יוצא מעודד מהתיקו הזה כי לא ספגנו. אנחנו שומרים על איזון לאחרונה ולא סופגים הרבה שערים בניגוד לפתיחת העונה. אני מאמין שרן יעבוד איתנו מבחינה התקפית, כדי שנשתפר גם בחלק הזה. לא צריך להיות חזירים, אנחנו צוברים נקודות ואני מעדיף להסתכל על חצי הכוס המלאה". על תפקודו כבלם במשחק אתמול אמר: "אני קצת פחות מעורב במשחק ההתקפה, אבל איפה שיתנו לי לשחק זה בסדר. אהנה ואעשה את המקסימום בשביל המועדון".

בריאן חרסיסיץ' שהורחק אתמול לא ישחק בטדי (שני, 20:00). ההערכה היא שגידי קניוק יפתח במקומו במרכז הקישור. עדיין לא ברור האם נאור פסר ישוב להרכב. משה לוגסי עדיין פצוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully