וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופוריה בהפועל ת"א: "אם נמשיך ככה, אפשר לדבר על אליפות"

האדומים חגגו ניצחון גדול על באר שבע: "פנדל או לא, הגיע לנו לנצח". מחמאות לוורמוט: "הוא בכושר שיא, מזכיר את התקופה לפני שהוא יצא לאירופה". עמוס צפוי להיות כשיר למכבי חיפה

one

חדר ההלבשה של הפועל תל אביב היה שמח אתמול (שבת) לאחר הניצחון הדרמטי 2:3 על הפועל באר שבע. בניגוד לחלק מהניצחונות הקודמים של הקבוצה העונה, הפעם היו מרוצים שם גם מהדרך: "פנדל או לא, הגיע לנו לנצח. אם נמשיך בהתקדמות ונעשה עוד ניצחונות כאלה חשובים, נוכל לדבר על מאבק האליפות. כרגע זה עדיין מוקדם. אנחנו מוכיחים אופי העונה וזה לא פחות חשוב מיכולת", אמר אחד משחקני הקבוצה.

מי שהיה מאושר במיוחד הוא הבלם סארי פלאח, שחגג אתמול יום הולדת 23 עם ניצחון מתוק: "אני שמח שהשחקנים עזרו לי לחגוג. זו המתנה הכי טובה שיכולתי לבקש. אנחנו נראים טוב בזמן האחרון. שלטנו במשחק והגיע לנו לנצח. באר שבע קבוצה טובה, שתדבר חזק העונה ונתנו הכול על המגרש. אני שמח שהצלחנו. השוויון בא משום מקום. הם בעטו פעמיים לשער וחזרו למשחק. היה קשה, אבל הראנו הרבה אופי. לא פשוט לנצח ככה. רק שנמשיך כך".

פלאח גם התייחס לביקורת על משחק ההגנה של הפועל תל אביב העונה ולמשחק בשבוע הבא, מול הקבוצה בה גדל, מכבי חיפה: "אני לא מבין מאיפה הביקורת. יחס השערים שלנו הוא מהטובים בליגה ואני לא יודע איך אומרים שההגנה חלשה. תמיד יש ביקורת ואנחנו נשתדל לענות במגרש. מכבי חיפה זה לא עוד משחק בשבילי, אבל זו היסטוריה. נבוא למשחק הזה כמו לכל משחק, כדי לנצח. אני מקווה שניקח עוד שלוש נקודות בחוץ. אני לא צריך להוכיח להם שהם טעו. זו הייתה החלטה שלי לעזוב ואני שמח על זה".

2:3 דרמטי להפועל תל אביב על הפועל באר שבע

ורמוט: "אני בתקופה טובה". אלישע לוי: "השופט הכריע"

גילי ורמוט שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
שמר על היכולת מהנבחרת. ורמוט/ברני ארדוב

בהפועל הייתה אתמול סוג של אופוריה קטנה. שחקנים בקבוצה המשיכו לשבח את גילי ורמוט, שנמצא בכושר מצוין: "גילי בכושר שיא. הוא מזכיר את היכולת שלו מהתקופה לפני שיצא לאירופה. אם היה לנו עוד כוכב או שניים ברמה שלו, היינו מתמודדים חזק על האליפות". גם הרמוני איקדנה והקפטן שי אבוטבול קיבלו אתמול מחמאות על השערים ועל היכולת. השוער דני עמוס, שנפגע והוחלף, לא צפוי להיעדר מול מכבי חיפה. עמוס קיבל מכה בצלעות מקורת השער, אך בהפועל העריכו כי מדובר במכה יבשה בלבד. כמו עמוס, גם משה אוחיון צפוי לחזור לסגל מול הירוקים, לאחר שנעדר אתמול בגלל רגישות בשריר הירך.

בקבוצה ימתינו השבוע לקבל את גזר הדין של בית הדין העליון של התאחדות. האדומים מאמינים כי הנקודות שהופחתו להם יוחזרו, אולם נראה כי סגירת שערים 4-5 לא תבוטל. בקבוצה נערכים למצב בו השערים הללו ייסגרו לפחות לשני משחקים. האוהד שפרץ לכר הדשא בדרבי, אלרואי ידעי, יגיע היום לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב. חברת האבטחה TQS, שאבטחה את הדרבי וגם המשחק אתמול, אמורה להמשיך ולאבטח את משחקי הפועל עד סוף העונה למרות הצהרותיו של המנהל המקצועי איל ברקוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully