וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור בוזגלו: "עמדתי מטר מחוץ לרחבה. חבל שהשופט גנב לי את ההצגה"

23.11.2014 / 8:36

קשר הפועל באר שבע הגיב לפנדל ששרק נגדו השופט אלי חכמון: "אם כבר מדברים, היה עליי פנדל ברור". שחקנים בקבוצה אמרו: "הובאן צריך לשחק באמצע. חבל שלא החתימו בלם"

one

בהפועל באר שבע כועסים מאוד על השופט אלי חכמון. במועדון לא מתכוונים להתלונן על ההחלטה לשרוק נגדם לפנדל בתוספת הזמן, החלטה שעלתה להם בהפסד 3:2 דרמטי בבלומפילד להפועל תל אביב, אבל ממתינים להתכנסות הוועדה המקצועית של איגוד השופטים ביום רביעי, שתגבש את מסקנותיה על המשחק הזה. "חכמון יכול לומר עשרים פעם שהוא צודק. שום ועדה לא תחזיר לנו נקודה מהמשחק הזה", אמר גורם במועדון.

מאור בוזגלו עצמו היה נחרץ יותר. "זאת הייתה החלטה של השופט, ובלי לראות בטלוויזיה אני אומר שעמדתי מטר בחוץ לפחות", הגיב הקשר, "חבל שהשופט גנב לי את ההצגה, אבל זה חלק מהכדורגל. שיחקנו לא רע יחסית לאחרי פגרת נבחרת. תיקו היה משקף".

מאור בוזגלו, אליניב ברדה שחקני הפועל באר שבע עם השופט אלי חכמון. ברני ארדוב
בוזגלו עצבני/ברני ארדוב

שחקנים בקבוצה טענו אתמול (שבת) כי היה ראוי שההנהלה תחתים את בן והבה, זאת בצל ההחלטה של אלישע לוי לא לשתף את דניאל אסקלינג, שלא מוערך מקצועית ויעזוב בינואר. "הובאן צריך לשחק באמצע. הוא בלם לא רע, אבל הוא חסר לנו מאוד שם. חבל שלא החתימו בלם, כי אין לנו בלם מחליף לפאיוביץ' כרגע, שהיה חסר אתמול", אמר אחד מהם.

למרות ההפסד, בקבוצה שאבו עידוד מהיכולת במחצית השנייה. בוזגלו שוב נראה טוב, כבש צמד וזכה לעידוד גדול מהקהל בסיום. "כרגע אין שחקן בכושר טוב ממנו בליגה", נאמר על הקשר שחתם על חוזה לשלוש שנים בקיץ. סיראז' נאסר קיבל קרדיט לאחר תקופה ארוכה בה סבל גם מפציעה. כזכור, הקשר דרש הבהרות בנוגע לעתידו המקצועי במסגרת המשא ומתן עימו. במועדון מנסים לסיים את הסאגה גם עם דובב גבאי שלא שיחק בגלל פציעה, וייעדר עוד כשלושה שבועות לפחות.

"שיחקנו נגד קבוצה מאוד ביתית, מאוד טובה. זאת עדיין הפועל תל אביב. היום הרגשתי כאילו זה משחק בית", אמר בוזגלו, "במחצית הראשונה היו לנו לא מעט החמצות. אם מדברים על פנדלים, היה עליי פנדל ברור. בפנדל, כמה שזכור לי, אין חוק יתרון. אבל השופט הוא בנאדם וטעויות קורות. יש לנו הרבה מה לשפר, מה לתקן. ננתח ואני בטוח שנבוא מוכנים למשחק הקרוב. ספגנו שער אדיר מאיקנדה, שלא רואים כל יום ואז רדפנו אחריהם בבית שלהם, זה קשה. במחצית השנייה הנענו כדור בצורה יותר מהירה, כבשנו שני שערים. לא הספיק לניצחון. אנחנו יוצאים מאוד מחוזקים ומעודדים, בסופו של דבר נימדד בתקופות האלה".

הקשר אמר על הסגל הקיים: "הפועל באר שבע התחזקה, יש לנו סגל איכותי יותר. השחקנים החדשים צריכים קצת זמן להתאקלם, קשה לנו מול קבוצות שסוגרות משחק, בגלל זה אנחנו עובדים כל השבוע וצריך לעבוד מול קבוצות שבאות לסגור. אי אפשר לעשות את אותן תוצאות כמו בעונה שעברה, זה לא מבטיח כלום. הדברים היום קצת קשים. אנחנו עונה שנייה בצמרת הכדורגל הישראלי".

באר שבע תארח בשבת את מכבי נתניה ומאמינים שרוב האצטדיון יהיה מלא. "אנחנו זקוקים לאוהדים עכשיו, זה לא הזמן לאבד עוד נקודות", הסבירו במועדון. שלומי ארבייטמן יהיה כשיר למשחק, פאיוביץ' עדיין בספק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully