וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהומה ביציע הפועל פתח תקוה: "בסמי עופר ישמרו על הסדר בכל מחיר"

22.11.2014 / 19:24

שני אוהדים של פתח תקוה נעצרו במהלך המשחק מול הפועל חיפה אחרי שאוהד קיבל דו"ח על עישון סיגריה, השוטרים ריססו גז פלפל. עיריית חיפה: "חבל שכללי נימוס הופרו על ידי כמה פורעים"

משחק התחתית בין הפועל חיפה והפועל פתח תקוה הערב (שבת) באצטדיון סמי עופר הסתיים ב-1:1 וחלוקת נקודות שספק אם מספקת את שתי הקבוצות שחייבות נקודות כדי לברוח מהאזור המסוכן. מהראן לאלה כבש למארחים, אבל לירוי צעירי שחקן הרכש הטרי השווה והציל את סוגרת הטבלה מהפסד רביעי ברציפות. אירוע חריג נרשם בהפסקה ביציע אוהדי האורחת כשמהומה פרצה אחרי שפקח ניסה לרשום דו"ח לאחד האוהדים שעישן סיגריה. האוהדים האחרים התערבו ומהומה פרצה ביניהם לשוטרים שעצרו שניים מהם וגם ריססו גז פלפל ביציע.

אוהדי הפועל פתח תקוה. אדריאן הרבשטיין
מהומה ביציעים. אוהדי הפועל פתח תקוה/אדריאן הרבשטיין

מעיריית חיפה נמסר בתגובה: "בניגוד לאצטדיונים אחרים מסוף השבוע, בסמי עופר ישמרו על הסדר בכל מחיר. חבל שכללי נימוס בסיסיים הנהוגים באצטדיון סמי עופר כפי שבוצעו בצורה מרשימה במשחקים האחרונים, הופרו על ידי כמה פורעים. נציין שרוב מוחץ של האוהדים אינו עובר על התקנות הייחודיות האוסרות פיצוח גרעינים או עישון סיגריות. בניגוד לאצטדיונים אחרים בסוף השבוע, בסמי עופר ישמרו על הסדר בכל מחיר".

ראובן עטר מאמן הפועל חיפה התייחס למשחק עצמו וסיכם: "מחצית ראשונה טובה שלנו וחבל שלא הובלנו ביותר משער. במחצית השנייה הם סגרו את דג'אני והמשחק שלנו נתקע. ניסיתי לחזק את האמצע וזה לא החזיק. היה להם ולנו מצבים ואני מקווה שזה המשך של התקדמות של ארבע נקודות בשני משחקים".

עידן בר און מאמן המלאבסים אמר: "יוצא ברגשות מעורבים. לא היינו במשחק במחצית הראשונה אבל במחצית השנייה היינו טובים ויש תחושה של החמצה. לא היינו במשחק במחצית הרשונה ורציתי לחזק את האמצע וזה הלך טוב כי נראינו הרבה יותר טוב". על השער שספג קאלה: "קאלה שוער מצוין. אתם מעלים את שמו של שראנוב אבל אצלנו הוא לא עלה".

ראובן עטר מאמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
משחק שני ללא הפסד. עטר/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully