וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: אלון ששון זכה במדליית כסף בגרנד פרי צ'ינגדאו

21.11.2014 / 12:02

אחרי הזהב של ירדן ג'רבי, הג'ודוקא (עד 90 ק"ג) סיים במקום השני אחרי שהשיג שלושה ניצחונות מרשימים, אבל נוצח בגמר על ידי ההולנדי נואל ואן טנד שהיה הרבה יותר טוב ממנו

אלון ששון, ג'ודוקא ישראלי. יוסי ציפקיס
בעקבות ג'רבי. אלון ששון/יוסי ציפקיס

אחרי מדליית הזהב של ירדן ג'רבי, גם אלון ששון (עד 90 ק"ג) חגג מקום בפודיום כאשר זכה במדליית כסף בגרנד פרי צ'ינגדאו, סין. הג'ודוקא העפיל לגמר אחרי שלושה ניצחונות, אבל דווקא בגמר מול נואל ואן טנד ההולנדי הוא הפסיד בקרב שבו הוא לא היה טוב.

ששון ניצח בשלושת הקרבות שהיו לו כאשר הוא פתח עם איפון נגד קונפנג לי הסיני בקרב שארך 4:18 דקות. מכאן הוא המשיך לניצחון קליל יותר על מרכוס ניימן השבדי אחרי שהכניע אותו באיפון שהגיע 41 שניות מתחילת הקרב. בחצי הגמר ששון היה צריך לעבוד מעט קשה יותר, אבל גבר גם על סיריל גרוסקלוס משוויץ והאיפון הגיע הפעם קצת יותר משתי דקות אחרי תחילת הקרב.

כשהגיע לקרב מול ההולנדי, ששון בעיקר סבל מפאסיביות שעלתה לו בשתי הזהרות ובעוד הזהרה נוספת. ששון לא סיפק התקפות ראויות ומנגד ספג ווזארי מהיריב שהיה נחוש יותר כשאחרי חמש דקות של קרב שבמהלכן ניתן היה לשמוע היטב את צעקותיו של שני הרשקו שליווה אותו, ההולנדי יצא כשידו על העליונה בעוד הישראלי סיים רק במקום השני.

אורן סמדג'ה, מאמן הנבחרת, אמר: "נבחרת הגברים הישראלית השיגה השנה זכיות רבות כמעט בכל טורניר גדול בעולם. בתחילת השבוע הבא אנו יוצאים לטורנירים האחרונים של 2014 בהשתתפות טומי ארשנסקי, גולן פולק שחוזר מפציעה ושגיא מוקי שמדורג חמישי בעולם. הטורנירים האחרונים נחשבי לקשים ביותר בסבבים ואחת מהמטרות זה ללמוד את שיטות העבודה של הקוריאנים והיפנים ולהתמודד מול הטובים בעולם".

אתמול התחרה גם אסף חן (עד 81 ק"ג), אבל הוא נעצר בשלבי המוקדמות כאשר השיג ניצחון אחד, הפסיד בקרב השני וגם בבית הניחומים לא צלחה דרכו עם הפסד ליריב שבדי.

עדכון ראשון: 8:16

  • עוד באותו נושא:
  • אלון ששון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully