וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל שבתאי: "עד עכשיו פישלנו נגד הקבוצות ברמה שלנו"

20.11.2014 / 16:33

קשר הפועל חיפה התייחס להתמודדות נגד הפועל פתח תקוה בשבת: "חשוב לנו לנצח אחרי שאכזבנו את הקהל". קאלונאס וריקטס ישובו רק בשישי לאימונים

one

מינדאוגאס קאלונאס ישוב היום (חמישי) בצהריים לישראל ממשחקי נבחרתו ויצטרף לחבריו בהפועל חיפה. בשל תקלה טכנית בדרכונו נאלץ הקשר לעלות על טיסה מאוחרת. קאלונאס עדכן את ראשי המועדון על העיכוב בחזרה. טוסיין ריקטס ישוב בערב לארץ ממשחק נבחרת קנדה והשניים יצטרפו מחר לאימונים.

יובל שבתאי אמר לקראת המשחק בשבת: "זה משחק חשוב מאוד שאנחנו צריכים לנצח בבית. הפועל פתח תקוה כרגע קבוצה ברמה שלנו ועד עכשיו פישלנו מול הקבוצות בדרג שלנו. אנחנו חייבים את הנקודות כדי שיהיה לנו אוויר להמשך וזה יעזור לנו להידבק לחלק האמצעי של הליגה. חשוב לנו מאוד לנצח גם בשביל הקהל שלנו שאותו אכזבנו במשחקי הבית הקודמים בסמי עופר".

דני פרדה שחקן בית"ר ירושלים מול יובל שבתאי שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
יחלצו מהמקום האחרון בטבלה? שבתאי/ברני ארדוב

בינתיים ראובן עטר צפוי להמשיך עם אותו מערך שפתח בניצחון על בית"ר ירושלים כשהמשמעות היא שחיפה תעלה שוב עם שלושה בלמים. שבתאי צפוי לפתוח בעמדת המגן השמאלי. מי שבספק למשחק הוא אוסיי מאוולי שספג מכה חזקה בקרסול באימון אתמול. בכל מקרה ההערכה היא שעל פי האימונים האחרונים מאוולי לא יפתח בהרכב ובמקומו יפתח מהראן לאלה שכבש את שער הניצחון במשחק האחרון. בחיפה רוצים למשוך אוהדים נוספים שיגיעו למשחקים וייצאו במבצע לשני המשחקים הקרובים נגד הפועל פתח תקוה והפועל רעננה כשכרטיס משולב יעלה כשבעים שקל בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully