וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנסיס בנג'מין יעזוב את הפועל תל אביב בינואר

20.11.2014 / 15:49

המגן הניגרי לא השתלב ואיל ברקוביץ' הודיע לסוכנו שההתקשרות עמו תסתיים בפתיחת חלון ההעברות. סאשה, אבוטבול ואוחיון יפתחו ביחד גם נגד הפועל באר שבע ביום שבת

פרנסיס בנג'מין שחקן הפועל תל אביב (ימין) מול גדי קינדה שחקן מ.ס. אשדוד. מגד גוזני
רומן קצר. בנג'מין/מגד גוזני

המגן הניגרי של הפועל תל אביב, פרנסיס בנג'מין, יעזוב את הקבוצה בינואר הקרוב. בנג'מין הגיע בקיץ ונחשב למציאה גדולה של האדומים בזכות העלויות הנמוכות שלו והעובדה שהשתייך בעבר לנבחרת ניגריה. יחד עם זאת, הוא לא מצא את מקומו בסגל בשבועות האחרונים.

אחרי שפרנסיס שוב ישב ביציע במשחק נגד הפועל רעננה, סוכנו משה הר אדיר ביקש הבהרות מהמנהל המקצועי איל ברקוביץ'. האחרון לא השיב מיד, אבל אחרי כמה ימים חזר לסוכן ובישר לו שהשחקן לא נמצא בתכניות ושהוא ישוחרר בינואר. יש לציין שבנג'מין עצמו מרוצה מההחלטה הזו בגלל שהוא מרגיש שהוא לא הצליח להשתלב במועדון ולא מסתדר עם הצוות המקצועי. הפועל תל אביב לא תחתים מגן זר במקומו, אלא אם תמצא שחקן בעלויות נמוכות שיענה על דרישות הצוות המקצועי.

בנושא אחר, בהפועל מרוצים מהחלטת בית הדין העליון של התאחדות לעכב את העונש שניתן לה בשבוע. במועדון מעריכים שהעונש יומתק משמעותית ובכלל יש שביעות רצון מהעובדה שאפשר יהיה לארח את הפועל באר שבע מול יציעים מלאים.

לקראת המשחק אסי דומב לא מתכנן שינויים בהרכב. הקשר משה אוחיון ימשיך לקבל את הקרדיט במרכז המגרש לצדו של שי אבוטבול ולוקאס סאשה, כשגם במשחק זה המאמן אסי דומב רוצה לחזק את מרכז השדה של הקבוצה. המשמעות היא שהפועל שוב תעלה עם שלושה שחקנים התקפיים: גילי ורמוט, ישראל זגורי ושובל גוזלן. שגיב יחזקאל שלא ייכלל בסגל בגלל פציעה, אמור לשוב לאימונים בעוד שבוע וחצי. יחזקאל סובל מסדק בקרסול ורק בעוד שבועיים וחצי ייתכן שיהיה כשיר לחלוטין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully