וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: פגישת פיוס בין טביב לברקת, קריאף ייעדר מול סכנין

20.11.2014 / 12:23

אחרי מתיחות ארוכה בין השניים, ראש העירייה והבעלים נפגשו להורדת המתחים. אופיר קריאף סובב את הברך וייעדר מול בני סכנין, פרדה או סוויסה עשויים לפתוח, גם נחמני בתמונה

אופיר קריאף ממשיך לסבול מחוסר מזל העונה, ודווקא כשמנחם קורצקי התכוון לשלבו בהרכב בית"ר ירושלים מול בני סכנין ביום ראשון, הקשר שוב חש כאבים בברכו לאחר שסובב אותה במהלך האימון הבוקר (חמישי), ולאחר בדיקה הוחלט שהוא ייעדר מהאימונים בשבועיים הקרובים.

בצוות המקצועי שוחחו עם השחקנים ואסרו עליהם להתראיין או להתבטא בכל צורה שעשויה לחמם את האווירה לקראת המשחק בדוחא. בבית"ר יודעים שצפויה אווירה רותחת בסכנין, ורוצים להנמיך את הלהבות בימים שנותרו עד למשחק. במקביל הוציא המועדון הודעה בה הוא מביע שאט נפש מהידיעות על כך שלא יאושר להניף דגלי ישראל בדוחא וציינו כי "רק בישראל הזדהות עם המדינה וסמליה הינם בבחינת בושה וקלון".

אופיר קריאף קפטן בית"ר ירושלים. יואב דודקביץ'
עוד פציעה. אופיר קריאף/יואב דודקביץ'

כ-400 כרטיסים אושרו לאוהדי בית"ר, אך משיחות עם המשטרה במועדון הבינו כי אם יגיעו עוד 100-200 אוהדים יותר הם לא ימנעו את הכניסה שלהם. במשטרה רוצים לעשות הכל על מנת שכל האירוע יעבור בשלום, ובשל כך רוצים שאוהדי בית"ר לא יעוכבו יותר מדי בפארק אוסטרליה ולאחר שיהיה מוכנים עם כרטיסים יועלו כולם על 8 אוטובוסים וייצאו בשיירה לדוחא ללא עיכוב על מנת שיגיעו בזמן לתחילת המשחק.

בפן המקצועי, עדיין לא הוחלט על ה-11 שיפתחו. עומר נחמני שרק השבוע חזר לאימונים לאחר שסבל ממתיחה חוזר לתמונת ההרכב, אם כי גם דני פרדה ותומר סוויסה נלחמים על מקומם ונראה כי ההחלטה על ה-11 תיפול ברגע האחרון. המאמן צפוי להמשיך ולפתוח עם שלושה שחקנים בקישור האחורי- קלאודמיר, חנן ממן ושלומי אזולאי.

עוד בבית"ר: הבעלים אלי טביב נפגש עם ראש העירייה ניר ברקת לפגישת פיוס. כזכור, בין השניים היה קרע בחודשים האחרונים, לאחר שברקת הביע ביקורת פומבית על דרך ההתנהלות של בית"ר וסירב לסייע לה. המתיחות בין השניים הגיעה לשיא כאשר ברקת בחר לשבת במשחקי בית"ר ביציע המערבי ולא ביציע הכבוד. כעת, לאחר שמספר גורמים תיווכו בין השניים, נפגשים טביב וברקת על מנת לפתוח דף חדש ולצאת לדרך חדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully