וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: ירדן ג'רבי זכתה בגרנד פרי צ'ינגדאו: "הוכיחה שהיא ספורטאית על"

20.11.2014 / 11:52

סגנית אלופת העולם גברה על קתרין אונטרוורזאקר בגמר וקטפה תואר גרנד פרי שלישי בתוך חודש וחצי: "הוכחתי שגם ביום פחות טוב שלי אני מסוגלת לנצח כל יריבה". וילדיקן הודחה בסיבוב הראשון

ירדן ג'רבי ג'ודוקא ישראלית. AP
ממשיכה לפרוח. ג'רבי/AP

אחרי יום מאכזב בטורניר הגרנד פרי בצ'ינגדאו, סין, סגנית אלופת העולם, ירדן ג'רבי (63 ק"ג) העלתה מעט חיוכים בנבחרת הישראלית כשזכתה היום (חמישי) במדליית זהב. שלושה ניצחונות בשלושה קרבות הספיקו לג'רבי כדי להעפיל לגמר, שם פגשה את קתרין אונטרוורזאקר האוסטרית, עליה גברה בזכות יוקו מוקדם, עליו שמרה בדוחק עד לסיום.עבור ג'רבי מדובר במדליית זהב שלישית בתוך פחות מחודש וחצי, אחרי שזכתה בטורנירי הגרנד פרי בטשקנט ובאסטנה.

דרכה של ג'רבי בתחרות החלה עם מפגש נגד פארי סורקאטובה מרוסיה. היריבה של ג'רבי אמנם השיגה ווזארי שהעניק לה יתרון משמעותי, אבל הישראלית הבטיחה את ניצחונה עם איפון פחות משתי דקות מתחילת הקרב.

בקרב הבא של ג'רבי נגד מיה הרמנסון השבדית לא הצליחה הישראלית להשיג ניקוד במשך ארבע דקות הקרב, אבל נהנתה משלוש פסילות של היריבה שהכריעו את ההתמודדות. הילדה דרקסלר מאוסטריה הייתה היריבה בחצי הגמר, ומולה הצליחה ג'רבי להשיג יוקו, ווזארי ובסופו של דבר איפון ששלח אותה לגמר.

ליאור וילדיקן (70 ק"ג) הפסידה כבר בקרב הראשון שלה לז'י יאן מסין שהשיגה יוקו שהספיק לה כדי לנצח.

שני הרשקו מאמן ג'ודו. ניב אהרונסון
גאה בנבחרת. הרשקו/ניב אהרונסון

מאמן נבחרת ישראל שני הרשקו אמר בסיום: "אני גאה בירדן על מדליית זהב שלישית ברציפות בסבב העולמי ב-2014. ירדן ממשיכה להוכיח שהיא ספורטאית על המסוגלת לנצח כל אחת בכל תחרות. אני גאה בנבחרת שלנו, בה כל אחת תומכת בכולן, הבנות מוכיחות מה כוחה של נבחרת מאוחדת".

ג'רבי עצמה אמרה: "אני מאושרת ושמחה על מדליית זהב שלישית, המדליה הזו חשובה לי מאוד כי הוכחתי לעצמי שגם ביום פחות טוב שלי אני מסוגלת לנצח כל יריבה. אני רוצה להודות לשני הרשקו המאמן, לאיגוד הג'ודו שנותן לי את התנאים להצליח ולספונסרים שלי שמלווים אותי במסירות- אלטשולר שחם, כ.א.ל ומלאנוקס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully