וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי אלון: "צפו לחיזוק משמעותי מאוד בקרוב"

19.11.2014 / 22:38

אחרי הפסד נוסף ביורוקאפ, הבעלים של הפועל ירושלים הבטיח לקהל חיזוק. פרנקו: "כל עוד יש סיכוי, לא נוריד את הראש". על הספסול של הלפרין: "היינו צריכים להרוויח את ברייסי רייט"

דני פרנקו מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
שומר על אופטימיות. פרנקו/ברני ארדוב

סיכוייה של הפועל ירושלים להעפיל לשלב הבא ביורוקאפ הפכו נמוכים עוד יותר הערב (רביעי), לאחר שהאדומים נכנעו בביתם 82:78 לבאנביט הטורקית. דני פרנקו קיבל ערב מוצלח מברייסי רייט (21 נקודות), אך מלבדו מלבד ליאור אליהו (15) אף אחד לא ממש הופיע, ובפרט יותם הלפרין, שעלה מהספסל ולא קלע כלל ב-13 דקות.

בסיום המשחק כתב בעלי הקבוצה אורי אלון בפייסבוק: "יש עוד ארבעה מחזורים באירופה והכל עוד בידיים שלנו. צפו לחיזוק משמעותי בקרוב מאוד".

"גם במשחק שבאנו אליו מאוד נחושים עדיין היינו רחוקים מלהוביל אותו ובטח שלשלוט בו, וזה חבל", אמר דני פרנקו בסיום. "בסופו של דבר המשחק יכול היה ללכת לשני הכיוונים, נתנו היום את המקסימום שלנו ועדיין זה לא הספיק. עשינו טעויות, אבל בסוף היה חסר עוד ריכוז כדי להשיג את הניצחון. זה מתסכל, אבל התסכול יעבור מהר. זה חלק מהמשחק וצריך לשים את זה בצד".

על הסיכויים לעלות אמר המאמן המפסיד: "כל עוד יש סיכוי, לבטח לא נוריד את הראש. יש לנו משחק ברוסיה וננסה לנצח אותו. המשחק ברוסיה הוא משחק מפתח מבחינתנו. זה מוקדם מדי להסתכל על תוצאות של אחרים, אנחנו חיבים להתחיל לנצח".

על ההחלטה לספסל את יותם הלפרין לטובת ברייסי רייט אמר פרנקו: "היתה לי שיחה עם יותם לפני המשחק, שאני רוצה לנסות לעלות עם ברייסי בחמישייה. יותם אמר לי שהוא יודע לעלות מהספסל ועשה את זה בעונה שעברה. יותם מנוסה ויודע מה הוא שווה לקבוצה שלנו, לא עם כל שחקן הייתי עושה מהלך כזה, אבל יותם הוא מספיק מנוסה, בוגר ולא ייתן שדבר כזה ישפיע עליו. היינו צריכים להרוויח את ברייסי. האם זה היה קטע נקודתי שיותם היה כך היום? אני לא יודע. אבל אם הייתי יודע שאני מפסיד אותו יכול להיות שלא הייתי עושה את זה".

ליאור אליהו הוסיף: "זו אכזבה. נתנו הכל על המגרש. היו דברים שהלכו יותר, היו דברים שהלכו פחות. אבל אנחנו במאזן 5:1, אף אחד לא ציפה שנהיה כך בהתחלה. אני לא יודע לגבי החישובים אבל נילחם על מה שיש. באנביט היא קבוצה טובה, ויש לה שחקנים טובים מאוד, הם מאומנים ואגרסיביים מאוד. הם קלעו טוב מבחוץ, אנחנו צריכים לעבוד גם על הקליעה מבחוץ. הסיכויים שלנו ירדו משמעותית, אבל נילחם כל עוד יש סיכוי".

שחקן הפועל ירושלים ליאור אליהו. אדריאן הרבשטיין
מה יהיה? אליהו/אדריאן הרבשטיין

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully