וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה משחקים במסגרת המחזור השני של ליגת הפוטבול הישראלית

20.11.2014 / 8:20

ביום חמישי (20:30), פתח תקוה טרופרס מארחת את חיפה אנדרדוגס ובמקביל, ירושלים קינגס פוגשת את באר שבע בלאק סווארם. בשישי (10:30), תל אביב פיונירס מחכה למזכרת בתיה סילברבקס. וגם: הזמנה להרצאה על פוטבול וצפייה משותפת במשחק בין סיאטל לאריזונה

רמת השרון האמרס פתח תקוה טרופרס. מגד גוזני
האקשן חוזר/מגד גוזני

המחזור השני בליגת הפוטבול הישראלית ייערך בסוף השבוע, כאשר שלושה משחקים יתקיימו, שניים מתוכם כבר ביום חמישי.

בשעה 20:30 תישמע שריקת הפתיחה במגרש האימונים הסמוך לאצטדיון המושבה בפתח תקוה, שם הטרופרס (1:0), שהפסידו לליונס בשבוע שעבר, יארחו את חיפה אנדרדוגס, לה יהיה זה משחק ראשון העונה. שתי הקבוצות צפויות להיאבק על הכרטיסים האחרונים לפלייאוף העונה. לאורחים יש משחק אווירי איכותי עם מאט קאופמן הקוורטרבק ונמרוד סמית' התופס והם זכו לחיזוק עם אלן הרן שחזר מפרישה וג'ייסון ארמסטד שעלה מהנוער. המארחים יחסרו את קפטן ההגנה עדי בדש, שנפצע במחזור הפתיחה. מייקי מרפי, שהיה מצוין במקומו, ימשיך לשחק ובהתקפה פתח תקוה בונה על הקוורטרבק אלחנן (EJ) גלאט.

באותה שעה ממש, באצטדיון קראפט בירושלים, הקינגס יארחו את באר שבע בלאק סווארם (1:0), שהובסה בשבת מול ההאמרס. המלכים לא נראו היטב בקדם העונה מול חיפה ושתי הקבוצות מחפשות ניצחון ראשון העונה. אצל המארחת, פול גררו ועמי נוטיס יתנו את הטון ואילו האורחים בונים על הקוורטרבק דני שטרר והרץ האחורי טל עשור, כמו גם על קפטן ההגנה שלהם, סנדרו קלנדדזה.

בשישי, 10:00, באוניברסיטת תל אביב, האלופה, תל אביב פיונירס (1:0) תנסה להתאושש מההפסד הצורם מול הרבלס במשחקה הראשון ולמנוע ממזכרת בתיה סילברבקס לרשום ניצחון ראשון בתולדות המועדון. הפיונירס יהנו מחזרתם להרכב של רוני מוסקונה, דניאל בן צבי וקמרון סימונדס, הסילברבקס רוצים לראות את קו ההתקדמות נמשך לאחר הפגרה הארוכה שעברו.

* התקפה מנצחת משחקים והגנה לוקחת אליפויות? לא בטוח. מנהל ליגת התיכונים ומתאם ההתקפה של נבחרת ישראל בפוטבול, אורי שטרנבך, יבחן את המיתוס הזה ועוד שלל רעיונות מעולם הפוטבול האמריקאי ואף יציג נקודת מבט נוספת על הגנה מנצחת, תוך התמקדות בשתיים מהקבוצות הטובות ב-NFL, האלופה סיאטל ואריזונה. ההרצאה תתקיים באוזןבר בתל אביב, ברחוב קינג ג'ורג' 48, ביום ראשון הקרוב בשעה 22:00. מיד לאחר מכן, תהיה צפייה משותפת במפגש הענק בין שתי הקבוצות המדוברות, הסיהוקס והקרדינלס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully