וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות ברקוביץ': חברת TQS תמשיך לאבטח את משחקי הפועל תל אביב

19.11.2014 / 13:57

המנהל המקצועי פיטר את חברת האבטחה, אך בגלל הצהרותיו לא הצליח למצוא מחליפה ולכן האדומים ישובו לעבוד עם TQS החל מהמשחק הקרוב בשבת נגד הפועל באר שבע

צילום ועריכה: קובי אליהו

צפו במסיבת העיתונאים של חברת TQS

שבועיים אחרי אירועי הדרבי תל אביבי, תחזור בשבת הפועל תל אביב לארח בבלומפילד ולמרות הצהרותיו של המנהל המקצועי איל ברקוביץ', מי שתאבטח את המשחק הביתי נגד הפועל באר שבע היא חברת האבטחה TQS שהייתה אמונה על האבטחה גם בדרבי. כזכור, במסיבת העיתונאים שלו יום לאחר הדרבי, הודיע ברקוביץ' בשידור חי שיפטר את חברת האבטחה וגם איים לתבוע אותה על הנזקים הכלכליים שייגרמו למועדון.

אלא שמתברר שמאז התקיימו מספר שיחות בין הצדדים ואף נערכה פגישה שבה דרש ברקוביץ' שהחברה תוותר על סכום נכבד מהחוב שיש להפועל תל אביב אליה אם ברצונה להמשיך לאבטח את משחקי הקבוצה. החברה כמובן דחתה את דרישתו של המנהל המקצועי וזה החליט על הפסקת ההתקשרות באופן סופי. חשוב לציין שהפועל תל אביב מכחישה את הטענה שלפיה ברקוביץ' ביקש מהחברה לוותר על כספים.

איל ברקוביץ', מנהל מקצועי הפועל תל אביב. קובי אליהו
ממשיכים כרגיל. ברקוביץ'/קובי אליהו

מתחילת השבוע ניסה המנהל המקצועי למצוא חברת אבטחה אחרת למשחק בשבת. ברקוביץ' פנה לחברת האבטחה "מטאור", שמאבטחת את משחקי מכבי תל אביב, אך אז התברר לו שמנהל האירוע בדרבי הוא מנהל האבטחה מטעם "מטאור". בשל אותם אירועים בדרבי והצהרותיו של ברקוביץ' לאחר המשחק, סירב אותו מנהל לעבוד עם הפועל תל אביב.

ברקוביץ' ניסה גם לפנות לחברות אבטחה אחרות, אך לא קיבל אישור מהמשטרה שאלו מוסמכות לאבטח אירוע בסדר גודל כזה. לפיכך, נאלצה הפועל תל אביב לחזור אל חברת TQS ולבקש ממנה לשוב לעבוד עם המועדון החל מהמשחק הקרוב. חשוב לציין שהמשטרה אישרה באופן רשמי ש-TQS פעלה ללא דופי במהלך אירועי הדרבי וכן עו"ד עמית פינס אף טען לטובתה גם במהלך הדיון המשמעתי והערעור בבית הדין. לכן, לברקוביץ' בעצם לא הייתה עילה לפטר את חברת האבטחה.

מהפועל תל אביב נמסר בתגובה: "אנחנו לא מתייחסים לנושאים שנמצאים תחת בדיקה אולם באופן כללי נציין כי אנו ממתינים לדוחות הרשמיים של המשטרה ושל ועדת הבדיקה שמונתה לאירועי הדרבי ורק לאחר מכן ובמידת הצורך יתקבלו החלטות סופיות בעניין האבטחה. בכל מקרה, הקבוצה עמדה ותמשיך לעמוד בכל דרישות המשטרה בנוגע לאבטחת המשחקים".

כזכור, אתמול הורה בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל על עיכוב ביצוע העונשים שספגו הקבוצות בדרבי ולכן שערים 4-5 ו-10-11 יהיו פתוחים לאוהדי הפועל תל אביב והפועל באר שבע במשחק הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully