וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: "לשחקנים שלנו מותר לשתף בכאב שלהם. כל המדינה בכתה אתמול"

19.11.2014 / 13:44

בבית"ר מקבלים בהבנה את הההצהרות של שחקנים בקבוצה בעקבות הפיגוע בירושלים. רייכרט עשוי להצטרף בינואר, גם חלוץ נוסף על הפרק, חן עזריאל הציע את עצמו

one

בבית"ר ירושלים מתכוננים למשחק הנפיץ נגד בני סכנין ביום ראשון הקרוב, כאשר למועדון עדיין לא ברור היכן יתקיים המשחק. גורם בקבוצה אמר: "אנחנו ניזונים מהתקשורת. יום אחד שומעים שיהיה דוחא בלי קהל שלנו, אחרי זה דוחא עם קהל שלנו, אחרי זה שסכנין לא יכולה לעמוד בעלויות ואולי זה יהיה בסמי עופר, היום מחכים שהמשטרה תממן, אלוהים יודע מה יהיה מחר. לא רציני שלא יודעים ארבעה ימים לפני משחק היכן הוא יתקיים".

בבית"ר הוסיפו ואמרו: "הצהרנו מההתחלה שנבוא לשחק בכל מגרש, רק שיאבטחו כמו שצריך אותנו ואת האוהדים שלנו. התדריך לקראת המשחק נראה כמו תדריך מלחמה ומוציא מהחשק לכדורגל, אבל זו לא בעיה שלנו. אנחנו צריכים לחזור עם שלוש נקודות וזה מה שנאמר לשחקנים, שלא יתעסקו בכל המסביב ובכל מגרש שזה לא יהיה נגיע בכדי לחזור עם שלוש נקודות". בבית"ר הבינו כי 400 הכרטיסים שיקבלו האוהדים הם על פי התקנון היות ויופצו לקהל הרחב 4,000 כרטיסים בלבד.

איציק כהן, בית"ר ירושלים, לידור כהן, מכבי פתח תקווה. ברני ארדוב
"הם בני אדם וזאת זכותם למרות שתמיד צריך להיזהר במילים". איציק כהן/ברני ארדוב

בבית"ר התייחסו לסטטוסטים של איציק כהן ("המדינה כולה בסכנה והקודקוד שלנו פחדן משהו יוצא דופן פשוט נמושה, חייב ראש ממשלה עם ביצים שייתן פה בראש!!!"), ובן רהב ("היום אני גאה יותר מתמיד להיות שחקן בית"ר, רק עונש מוות למחבלים וגירוש משפחותיהם אולי יגרום להם לחשוב פעמיים") אתמול בעקבות הפיגוע בירושלים ואמרו: "זה לגיטימי שיוכלו לשדר את הכאב שלהם. כל המדינה בכתה אתמול ועדיין בהלם מכל מה שקורה. הם בני אדם וזאת זכותם למרות שתמיד צריך להיזהר במילים".

בבית"ר לוקחים בחשבון כי המשחק ביום ראשון עשוי להתחמם, והשחקנים משוחחים ביניהם ומדליקים אחד את השני כבר שבוע שלם לקראת המשחק: "כולם בטירוף, יש מוטיבציית שיא לקראת המשחק ואין לנו בעיה עם כל מגרש שלא יהיה". בקבוצה אף הבהירו לקשר קלאודמיר את חשיבות המשחק והוא חייך ואמר במספר מילים באנגלית שלמד: "או, הבנתי, מלחמה עבור האוהדים. אני מוכן לזה". חן עזריאל הציע עצמו באמצעות מקורבים לאלי טביב שלא נתן תשובה אך הסכים להיפגש ולשמוע את השחקן בשבוע הבא. במידה וטביב ייאשר יהיה זה רק לתקופת אימונים ארוכה שלאחריה יישקל צירופו. בבית"ר סקפטיים היות וגם במקרה כזה טביב ירצה כי תינתן לו האופציה על עזריאל לשנים הבאות בסכומים נמוכים, והשחקן לא יסכים לכך.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
חן עזריאל שחקן בני יהודה. ברני ארדוב
הציע את עצמו. חן עזריאל/ברני ארדוב

סאני עמנואל לא התאמן היום עם הקבוצה ועדיין לא קיבל הבהרות סופיות מטביב. היום צפוי הבעלים לשוחח עם סוכנו של השחקן ולקבל החלטה סופית אם לחתוך אותו או לתת לו הזדמנות נוספת עד לחודש ינואר. בבית"ר החלו לגשש בנוגע לצירופו של בן רייכרט בינואר. בבית"ר רצו את השחקן עוד בקיץ אז הוא לא שוחרר ממכבי תל אביב, אך בשל העובדה כי הוא כמעט ולא זוכה לדקות משחק האופציה הפכה להיותר ריאלית יותר. ללא קשר, בית"ר צפויה לצרף בינואר חלוץ משמעותי וייתכן שגם תחזור לאופציית רייכרט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully