וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהלת התערבה: סכנין תממן רק 350 שוטרים לקראת בית"ר

19.11.2014 / 19:50

בלחץ המנהלת הסכימה המשטרה להפחית את כמות השוטרים שימומנו על ידי סכנין במשחק מול בית"ר (א'), כאשר את יתרת הכמות (350) המשטרה תממן בעצמה. כמות הסדרנים צומצמה ל-200

one

האם נמצאה הנוסחה שתאפשר לבני סכנין לארח את בית"ר ירושלים באצטדיון דוחא? לאחר התערבות של מנהלת הליגה הערב (רביעי) הסכימה משטרת ישראל להפחית את כמות השוטרים אשר ימומנו על חשבון בני סכנין מ-500 ל-350 שוטרים (כאשר יתרת כמות השוטרים המשלימה ל-700 תהיה על חשבון המשטרה) וכן לצמצם את כמות הסדרנים המבוקשת מ-250 ל-200.

כזכור, בקבוצה נפגשו מוקדם יותר עם ראשי המשטרה בניסיון להקל בדרישות לקראת המשחק נגד בית"ר ירושלים או להביא לכך שהמשטרה תישא בחלק נרחב של העלויות. אלא שהמשטרה לא היתה מוכנה לשנות את הדרישות ולא לשאת ביותר עלויות ממה שכבר סוכם: הצבת 200 שוטרים על חשבון המשטרה. למרות סירוב המשטרה, ראשי המועדון החליטו לאחר התייעצות שהמשחק יתקיים בכל מקרה בדוחא. "אם נעביר את המשחק לסמי עופר, לפי הבנתנו הדרישות המשטרתיות יהיו יותר מכפולות", אמר גורם במועדון. "אין לנו ברירה אלא לקיים אותו בדוחא, מה גם שלא עבדנו כל כך קשה כדי לארח במקום אחר".

מוחמד אבו יונס יו"ר בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
שכנעו אותו. מוחמד אבו יונס/אדריאן הרבשטיין

יושב ראש בני סכנין מוחמד אבו יונס חזר בו מהתפטרותו ויישאר במועדון עד סוף העונה לפחות. כזכור, רק אתמול (שלישי) הודיע אבו יונס על התפטרות והכריז "אפסו כוחותיי", אך בהמשך היום הגיעו חברי הנהלה מלווים בנציגי אוהדים ובראש העירייה מאזן גנאים לביתו כדי לשכנעו לחזור בו. לאחר פגישה ארוכה הסכים אבו יונס להישאר בתפקיד. בסוף העונה הנוכחית היו"ר יחשוב מחדש על הנושא ויחליט אם יישאר לטווח ארוך.

בפגישה הבטיח גנאים שהעירייה תתמוך בקבוצה, תעביר את הכספים שהיא מחוייבת וכן תכשיר להבא את האיצטדיון כבר בעת מוקדמת יותר. "יש לי התחייבויות", אמר אבו יונס הבוקר לוואלה! ספורט. "לאחר הפגישה החלטתי להישאר עד סוף העונה. בסוף העונה נבדוק את המצב ואחליט, אבל אני לא רוצה להקדים את המאוחר. אמרתי לראש העירייה שלא יכול להיות מצב שבנובמבר המגרש לא מאושר, כשבכל המקומות האחרים מכשירים את המגרש כבר במאי או לכל המאוחר ביוני".

עדכון ראשון: 08:10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully