וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור אליהו: "נראה לכל העולם שאי אפשר לשבור אותנו"

18.11.2014 / 17:07

למרות האבל והחשש בשל הפיגוע בעיר, פורוורד הפועל ירושלים קרא לאוהדים להגיע למשחק החשוב בארנה מול באנביט (ד', 20:30, ערוץ 50) ולדחוף את הקבוצה לניצחון שישאיר סיכוי לעבור שלב ביורוקאפ

one

הפועל ירושלים משלימה את ההכנות לקראת משחק היורוקאפ מול בונביט הטורקית מחר (רביעי, 20:30, ערוץ 50). שחקני הפועל מודעים כי הם חייבים ניצחון כדי להישאר בתמונת העלייה לשלב הבא, שכן בניגוד למאזן המושלם בליגת העל, ירושלים השיגה עד כה ניצחון בודד בחמשת המשחקים שלה במפעל האירופי. במפגש הקודם בין השתיים, שנערך בטורקיה, הפסידה ירושלים 80:76. מאזנם של הטורקים כעת הוא 4:1, והם ממוקמים שניים בטבלה.

ליאור אליהו שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
ירושלים חייבת ניצחון. ליאור אליהו/ברני ארדוב

פורוורד הקבוצה ליאור אליהו התייחס למצב בעיר בעקבות הפיגוע החמור: "ברור שלאור אירועי היום, המשחק הזה מקבל משמעות קצת שונה. אני רוצה קודם כל להשתתף בצער המשפחות הנפגעות ובצערה של העיר כולה שספגה מכה קשה. אני מקווה ומאמין שהקהל יגיע בהמוניו במיוחד בימים אלו כדי לתמוך ולהראות לכל העולם שאי אפשר לשבור אותנו".

על המשחק אמר אליהו: "מבחינה מקצועית יהיה משחק קשה. פספסנו שם ניצחון בשניות האחרונות ואנחנו חייבים לכפר על זה מחר. הם קבוצה טובה מאוד ונצטרך משחק כמעט מושלם לאורך 40 דקות כדי לנצח".

מאמן הקבוצה דני פרנקו הוסיף: "אנחנו עומדים לפני תחילת הסיבוב השני באירופה. אנחנו מודעים לכך שהסיבוב הראשון לא היה אידיאלי מבחינתנו , אבל אנחנו עדיין מאמינים שאנחנו יכולים לעלות שלב. ישנן כמה קבוצות במאבק ואנחנו אחת מהן, נצטרך לבוא מרוכזים ואגרסיביים ואני מאמין שהיכולת הטובה מהליגה, יחד עם הקהל התומך שלנו יעזרו לנו להיראות טוב יותר בסיבוב השני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully