וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת סכנין תנסה לשכנע את המשטרה לשאת ברוב עלויות השיטור בדוחא

18.11.2014 / 19:00

המשטרה אישרה את קיום המשחק הרגיש מול בית"ר (א') באצטדיון הביתי של סכנין, אך דורשת 700 שוטרים. ההנהלה ערכה ישיבת חירום ועשויה להעתיק את המפגש לסמי עופר. אבו יונס נוטה לחזור בו מהתפטרותו

one

זה עדיין לא סופי, אך מסתמן שהמשחק בין בני סכנין לבית"ר ירושלים ביום ראשון ייערך באצטדיון דוחא. זאת לאחר שהמשטרה אישרה לקבוצה לארח את המשחק הרגיש באצטדיונה הביתי. במשטרה החליטו לקחת פיקוד על המשחק בשל מה שהם מגדירים כאירוע תחת רגישות גבוהה ובשל כך דרישות המשטרה הן ל-700 שוטרים כאשר 200 מהם אמורים להיות ממומנים על ידי המשטרה עצמה. בנוסף היא דורשת 230סדרנים נוספים וכן פרשים ומסוק משטרתי שיוצבו במהלך האירוע. כמו כן, במשטרה יאשרו רק כ-4,800 כרטיסים למשחק עצמו כשכולם יצטרכו להיות חתומים על ידי המשטרה עוד לפני מכירתם. בנוסף המגבלה היא לכ-400 אוהדי בית"ר, שיצטרכו להחנות את מכוניותיהם בפארק אוסטרליה הסמוך ומשם יעברו למגרש בהסעות מלוות על ידי המשטרה.

בהודעה הרשמית של המשטרה אמר מפקד מחוז צפון ניצב זוהר דביר: "בטחון הציבור מעל הכל, מצופה מקהל האוהדים והשחקנים לנהוג ברוח ספורטיבית ולגלות איפוק לפי הנורמות הראויות ולא להיגרר לפרובוקציות. המשטרה תגלה אפס סובלנות כלפי אלימות פיזית ומילולית מכל סוג שהיא ובמיוחד אמירות עם תוכן גזעני אשר מכתימות מגזר שלם".

אצטדיון דוחא, סכנין. אדריאן הרבשטיין
יארח את המשחק או לא? אצטדיון דוחא/אדריאן הרבשטיין

אולם, בבני סכנין לא קיבלו בשלוות נפש את הודעת המשטרה וכבר הודיעו שהם אינם יכולים לעמוד בדרישות האבטחה הכבדות וביקשו מהמשטרה לשלם רק על 150 שוטרים. הערב נערכה פגישה בין חברי ההנהלה לנציגי האוהדים בנושא. גורמים המקורבים למועדון אמרו לוואלה! ספורט שבסכנין החליטו החליטו לנסות לשכנע מחר את המשטרה לשאת ברוב העלויות ואם זה לא יקרה, מאזן גנאים אמר בפגישה שסכנין תשקול העתקה של המשחק לסמי עופר בחיפה כדי לא להתרסק כלכלית.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מאזן גנאים עם אנשי סכנין. אתר בוקרה, אתר רשמי
מאזן גנאים בפגישה עם האוהדים./אתר רשמי, אתר בוקרה

"לא נוכל לעמוד בדרישות האלה, "הבהיר המנכ"ל חאלד דוכי", אם נעמוד בדרישות האלה על חשבוננו אזי שמדובר בקריסה כלכלית עבור המועדון. בחישוב ראשוני זה מעל חצי מיליון שקלים של הוצאה ובמקביל הם מותירים לנו למכור רק כ-4,000 כרטיסים (4,800 אוהדים מאושרים כך שבניכוי המנויים וההזמנות בסכנין מעריכים שמדובר ב-4,000 כרטיסים) מה שאומר שגם אם נמכור את כולם לא נכסה את ההוצאות ועדיין יהיה מדובר בהפסד של מאות אלפי שקלים".

דוכי הוסיף: "מה שהמשטרה אומרת למעשה בדרישות האלה זה אל תקיימו את המשחק בדוחא." לגבי האפשרות שיעתיקו את המשחק לסמי עופר כמו שפורסם בוואלה! ספורט אמר דוכי: "כל האופציות עלו. נצטרך לדבר עם המנהלת כי יש גם תקנונים ויש גם שיקולים אחרים. המשחק מוגדר לפי התקנון כדרגה 4 ברמת הרגישות שלו ודרגה 4 זה 120 שוטרים. אז למה הקבוצה צריכה לשאת בכל העלויות האלה?".

"המצב הרגיש במדינה ידוע לכולם ואנחנו רוצים לעזור אבל אי אפשר לחייב את הקבוצה בעלויות כאלה. המשטרה מאבטחת עשרות אירועים ציבוריים על חשבונה וזה אירוע ציבורי. למה הקבוצה צריכה לשאת בהוצאות ולא רק שמדובר ב-500 שוטרים הם הכפילו את שעות העבודה שלהם ככה שבפועל זה יוצא כמו אלף שוטרים בשכר שאנחנו רגילים אליו. המשטרה צריכה לשאת ברוב העלויות ואם לא זה פשוט קריסה כלכלית למועדון".

בנושא אבו יונס, בקבוצה החליטו לעשות הכל כדי להחזירו ולאחר הפגישה עם האוהדים יצאו גנאים וחברי ההנהלה לביתו של אבו יונס ושוחחו איתו על האפשרויות העתידיות. כרגע הנטייה של אבו יונס היא לשוב לתפקידו. בסכנין אמרו שההחלטה לא סופית אך לאחר הפגישה אבו יונס נוטה לחזור.

בן רהב, שוער בית"ר ירושלים. נועם מושקוביץ
הגיב לפיגוע בירושלים. בן רהב/נועם מושקוביץ

שחקני בית"ר מגיבים לפיגוע בירושלים: "המדינה כולה בסכנה"

בתוך כך, שניים משחקני בית"ר ירושלים, איציק כהן ובן רהב, הגיבו לפיגוע בירושלים מוקדם יותר הבוקר. השניים פרסמו סטטוסים בפייסבוק.

איציק כהן כתב: "המחבלים ממזרח ירושלים, זה מה שמהדהד לי בראש יחד עם ההרוגים הצדיקים שנשמתם בטוחה בגן עדן.
ירושלים שלנו בסכנה המדינה כולה בסכנה. והקודקוד שלנו פחדן משהו יוצא דופן פשוט נמושה. חייב ראש ממשלה עם ביצים שייתן פה בראש!!! זה תלוי בנו האזרחים, אם לא יהיה פה מנהיג אמיץ (יש איזה רוסי נחמד בכנסת שלנו) אנחנו נאבד הכל. יום עצוב בהחלט. מרגיש/ה מעוצבן".

בן רהב: "גם אני עצוב וכואב את נשמות היהודים שנטבחו באכזריות. היום יותר מתמיד גאה להיות שחקן של בית"ר ירושלים. רק עונש מוות למחבלים וגירוש משפחותיהם מהמדינה שלנו אולי יגרום להם לחשוב פעמיים לפני שהם יחליטו לרצות יהודי בלי סיבה".

אריאל הרוש: "רק לפני יומיים גרמנו למדינה שלמה לשמוח אחרי הניצחון של הנבחרת, אבל היום קמנו ליום שחור. יום שבו איבדנו לחלוטין את תחושת הביטחון. יום שבו האנשים שצריכים לשמור עלינו האזרחים, כשלו בכך. עיר הולדתי ירושלים נמצאת כבר כמה חודשים תחת מתקפת טרור. הטבח שבוצע הבוקר הוא השיא. מי שרוצח אנשים בזמן תפילה, הוא שפל. כשראיתי את התמונות הקשות, הדמעות החלו לזלוג. אני רוצה להיות ממלכתי, אבל לא יכול לשמור את הכל בבטן. הגיע הזמן שהממשלה והצבא יחזירו לנו את הביטחון. הגיע הזמן שירושלים תחזור להיות בירת ישראל ותשדר חוזקה, כי כמו שזה נראה כרגע, לאף אחד לא מזיז שאזרחים חפים מפשע נרצחים".

עדכון ראשון: 11:42

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully