וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילי אמיר: "נדרוש תגובה חריפה מאיגוד השייט העולמי"

18.11.2014 / 9:33

אחרי שמארגני התחרות באבו דאבי לא סיפקו אשרות כניסה לצוברי ודוידוביץ', באיגוד שלחו מכתב חריף ודרשו ענישה. יו"ר האיגוד: "יש לכך פגיעה מקצועית". דוידוביץ': "לא רצו שנהיה שם, אולי זה עדיף"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לא רצו שנהיה שם". דוידוביץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסערה סביב אי קבלת הוויזות לתחרות גביע העולם בשייט שתיפתח באבו דאבי ב-26 בנובמבר מעוררת תגובות חצויות. כזכור, איגוד השייט הודיע אתמול (שני) כי למרות הבטחות חוזרות ונשנות של מארגני התחרות כי יפעלו לספק את האישורים הדרושים עבור מעין דוידוביץ' ושחר צוברי שהיו אמורים להתחרות, עד לרגע זה האשרות לא הגיעו ובאיגוד הציבו דד ליין שחלף ועל כן בחרו לוותר על התחרות.
מדליסטית הארד מאליפות העולם, מעין דוידוביץ', התייחסה לכך בשלוות נפש, ואמרה: "לא רצו שנגיע לשם ואולי עדיף שככה. מבחינה מקצועית זה לא פוגע בי כי זו תחרות תחילת שנה שלא באמת מתאימה לתוכניות. זה באסה להמשך מעצם הידיעה שאנחנו לא יכולים לקחת חלק בתחרויות שנערכות באזורים האלה וזה משהו שמדאיג לשנים הקרובות כשיש נטייה להעביר תחרויות ואירועים גדולים למדינות ערב".

למרות זאת, באיגוד השייט לא מתכוונים לעבור על כך בשתיקה, ויושב ראש האיגוד גילי אמיר כבר הספיק להגיש תלונה חריפה בנושא לאיגוד השייט העולמי: "הוצאנו מכתב ונקווה שיתייחסו לזה שכן שמי שמארח תחרות חייב לדאוג לוויזות. בטווח הארוך אני בטוח שאבו דאבי תפסיד מכך כי הם יבקשו בעתיד לארח תחרויות נוספות ובלי קשר עם יישפטו על המקרה הזה. מבחינה מקצועית, כל אירוע שלא מתקיים הוא פגיעה. הם התחייבו לספק לנו אשרות ולארח את ישראל על פי הפרוטוקול ובפועל הם לא עמדו בזה. אם נכון לרגע זה עוד אין לנו ויזות, זה ברור שעושים מאחורי הקלעים מאמצים שלא נקבל אותן".

אמיר מדגיש כי בשנה הבאה מתוכננות תחרויות נוספות בעומאן ובמלזיה, והחשש שלו שגם מתחרויות אלו ימנעו מישראל להשתתף: "זה מדאיג אותנו מכיוון שיש אליפויות עולם לנוער ובוגרים בעומאן ובמלזיה ואני מקווה שזה לא סימן לבאות. בכל מקרה, נדרוש תגובה חריפה מאיגוד השייט העולמי".

שחר צוברי התייחס גם הוא לנושא, ואמר: "זו תחרות איכותית נוספת שחשוב היה לי לעשות אותה מכיוון שנעדרתי זמן רב מתחרויות ולכן התחרות הראשונה תהיה רק בברזיל באתר האולימפי ושם אצטרך להחזיר את הכושר התחרותי. זה לא מצב אידיאלי. האיגוד מצידו טוען שהם עושים כמיטב יכולתם, אבל בסופו של דבר אנחנו לא נוסעים. הפוליטיקה מתערבבת עם הספורט, זה חלק מהיותנו ישראלים".

גילי אמיר יושב ראש איגוד השייט. מגד גוזני
"בטוח שאבו דאבי תפסיד מזה". גילי אמיר/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully