וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד אבו יונס התפטר מסכנין: "אפסו כוחותיי"

18.11.2014 / 8:49

יו"ר סכנין עוזב בעקבות איחור בהעברת כספים שהובטחו לו מהעירייה ומקטאר. גורמים בהנהלה הקודמת ינסו להחזיר את שאהר חלאיילה, גנאים ייזום פגישה עם אבו יונס כדי לשכנע אותו לחזור

one

יו"ר בני סכנין מוחמד אבו יונס החליט להתפטר היום (שני) מתפקידו לאור כל האירועים שקרו לאחרונה ובייחוד בעקבות העובדה שהכסף מקטאר ומהעירייה שהובטח לו לא הגיע. "סיימתי עם הכדורגל" אמר אבו יונס לוואלה!ספורט. "אפסו כוחותיי. לא רוצה לריב יותר, אני רוצה ללכת הצידה. מצידי שהעירייה תנהל את הדברים, אבל אני אישית סיימתי. אולי אני לא מתאים לדברים".

יצויין שחלק גדול מחברי ההנהלה כלל לא מודעים להחלטה זו וינסו להביא לשינוייה, אך אם אבו יונס לא ישנה את דעתו, ייתכן מאוד שכל ההנהלה תעזוב, מה שעשוי להביא את הקבוצה למצב קשה מאוד. נושא "חם" נוסף הוא הערבויות ששם אבו יונס בבקרת התקציבים, וכעת עשויות להפוך ללא רלוונטיות. "נמצא פתרון גם לזה, זה טרי ואני עוד לא יודע מה נעשה". אמר אבו יונס בתגובה.

ראש עיריית סכנין מאזן גנאים אמר לוואלה! ספורט: "לא דיברתי עדיין עם אבו יונס, ככה שאני לא יכול להגיד מה יהיה אם הוא באמת יעזוב. תנו לי לשבת איתו ואז אוכל להגיד מה כן ומה לא".

גורמים בעיר סכנין המקןשרים לקבוצה כבר חושבים על חלופות וינסו להחזיר את ההנהלה הישנה בראשותו של שאהר חלאיילה, דבר שעשוי להביא לעימות גדול במסדרונות הקבוצה.

חלאיילה לא שלל אפשרות כזו בשיחה עם וואלה!ספורט: "המועדון הזה ימשיך להתקיים, אבל כרגע יש שם מישהו שמנהל את המועדון ואני לא יודע על התפטרותו הסופית".

הערב תתקיים ישיבת חירום בין הנהלת הקבוצה לראש העיר מאזן גנאים כשבקבוצה מנסים לשכנע את אבו יונס להגיע כדי ללבן את הדברים. במועדון אמרו ש"ייתכן שהזרמת כספים מיידית על ידי העירייה תגרום לאבו יונס לשנות את דעתו"

מוחמד אבו יונס יו"ר בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
אומר שלום. אבו יונס/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully