וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: מיאמי תתן לסטנטון 325 מיליון דולר

17.11.2014 / 20:44

החובט המצטיין צפוי לזכות בחוזה לחיים, שיתפרש על פני 13 שנה. ג'ייסון הייווארד עובר מאטלנטה לקרדינלס תמורת שלבי מילר, ראסל מרטין לטורונטו, איי ג'יי בארנט שב לפיטסבורג

ג'יאנקרלו סטנטון מיאמי מארלינס. Lynne Sladky, AP
הרבה סיבות לשמוח. סטנטון/AP, Lynne Sladky

לאחר סיום העונה שחלפה היו השערות לגבי היעד הבא של ג'נקרלו סטנטון, האאוטפילדר המצטיין של מיאמי מארלינס, אולם לדגים אין שום תוכניות לשחררו. נהפוך הוא, סטנטון ומיאמי קרובים לסיכום על חוזה עתק של 325 מיליון דולר ל-13 שנים, שיביא לכך שהכוכב בן ה-25 ישחק, כפי הנראה, לכל אורך הקריירה במיאמי. יש לציין כי מדובר באחד החוזים הגבוהים בתולדות המשחק, אולם פר שנה יקבל סטנטון 25 מיליון דולר, סכום שנופל מהחוזה של אלכס רודריגז בניו יורק יאנקיז (27.5 מיליון לעונה בעשר שנים) ודומה לזה של אלברט פוחולס מלוס אנג'לס איינג'לס.

עסקאות נוספות בליגה:

אטלנטה וסנט לואיס ביצעו טרייד, שבמסגרתו נשלח ג'ייסון הייווארד מהברייבס למיזורי, כשהמגיש שלבי מילר יעשה את הדרך ההפוכה. הייווארד נחשב בזמנו לטופ פרוספקט של אטלנטה אך מעולם לא פרץ.

פרוספקט אחר שעובר הוא המגיש ג'רמי הליקסון, שעושה את הדרך מטמפה ביי לאריזונה. שני פרוספקטים של הדיאמונדבקס יעברו ממערב למזרח.

טורונטו החתימה את התופס ראסל מרטין לחמש שנים, במסגרתן ישתכר כ-82 מיליון דולר. מרטין בן ה-31 שיחק בשנים האחרונות בלוס אנג'לס דודג'רס, ניו יורק יאנקיז ופיטסבורג.

מי שחוזר לפיטסבורג הוא המגיש הוותיק איי ג'יי בארנט, שעבר מהפייראטס לפילדלפיה ושב למערב פנסילבניה. הוא חתם על חוזה בן 8.5 מיליון דולר לעונה אחת.

ג'ייסון הייווארד שחקן אטלנטה ברייבס. Mike Ehrman, GettyImages
לא עמד בציפיות. הייווארד/GettyImages, Mike Ehrman

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully