וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיצוץ בין מכבי חיפה לבן זקן: "אין בעיה, שאוהדי חיפה לא יגיעו"

17.11.2014 / 11:02

אוהדי הירוקים זועמים על כך שבאשדוד סירבו להשוות את מחירי הכרטיסים לאלה שנגבים בסמי עופר, ומאיימים להחרים את המשחק: "ניצול ציני". בן זקן: "מה שחשוב לי זה שאוהדי אשדוד יגיעו"

one

פיצוץ בין מכבי חיפה למ.ס אשדוד וג'קי בן זקן, בנוגע למכירת הכרטיסים לקראת המשחק הקרוב, עשויה להוביל חלק מאוהדי הירוקים להחרים את המשחק (שבת, 19:30). במכבי חיפה עשו בימים האחרונים מאמצים לגשר על הפערים מתוך הנחה שמחאת בן זקן בנוגע למחירי הכרטיסים תשפיע על המצב, אך ללא הצלחה. הבוקר (שני) פרסם המועדון כי מחירי הכרטיסים לקראת המשחק יעמדו על 40 שקלים לנוער ו-80 למבוגר.

במועדון טוענים כי באשדוד סירבו להשוות את מחירי הכרטיסים לאלה שמכבי חיפה מתכוונת לגבות בסמי עופר, אך נתקלו בסירוב. "מה שבן זקן עושה זה ניצול ציני של האוהדים", אמר גורם במועדון עוד אתמול. "הוא יודע מה הכמות של האוהדים שיגיעו לאשדוד, ומה הכמות של האוהדים שלו שיגיעו לסמי עופר". חלק מאוהדי הקבוצה כבר הודיעו כי אינם מתכוונים להגיע למשחק. אם המצב יימשך, ייתכן שחלקם יחרימואת המשחק כפי שעשו בטדי. ג'קי בן זקן הגיב: "בשלב זה, יש לציין, עדיין לא החלה מכירת הכרטיסים. הסיכום הוא 80/40 על פי החלטת המנהלת ולגבי החרמת המשחק אין לי בעיה שאוהדי חיפה לא יגיעו, מה שחשוב לי זה שאוהדי אשדוד יגיעו לתמוך בקבוצה".

ג'קי בן זקן בעלים מ.ס אשדוד. ברני ארדוב
"הוא יודע מה הכמות של האוהדים שיגיעו לאשדוד, ומה הכמות של האוהדים שלו שיגיעו לסמי עופר". בן זקן/ברני ארדוב

בחיפה ממשיכים להגביר את קצב האימונים לקראת המשחק בשבת. יוסי בניון יגביר את קצב האימונים, אך רק לקראת סוף השבוע יתברר האם יפתח בהרכב. במכבי חיפה לא מעוניינים לסכן את הקשר, מתוך הנחה שהחמרת הפציעה תוביל להיעדרות ארוכה מאוד. שחקני הקבוצה הפנימו היטב את דבריו של המאמן אלכסנדר סטנוייביץ' אתמול, ששוחח עם דקל קינן וביקש ממנו לנהוג באיפוק במקרה בו שחקן יעיר לו במהלך המשחק. לסטנוייביץ' אין ביקורת על קינן, אבל במכבי חיפה רוצים למנוע עימותים בין שחקנים על כר הדשא. בשלב זה, סטנוייביץ' לא מתכוונים לשחרר שחקנים לפני ינואר, אלא אם כן יצוצו בעיות משמעת. בינואר מתכוון המאמן לשחרר שחקן התקפה אחד לפחות, כשמוחמד כליבאת וויאם עמאשה עשויים לעזוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
מאמן מכבי חיפה אלכסנדר סטנוייביץ'. אדריאן הרבשטיין
ביקש איפוק מדקל קינן. סטנוייביץ'/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully