וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי אלון: "הגיע הזמן להביא את היכולת הזאת לאירופה"

17.11.2014 / 8:57

ירושלים עלתה ל-0:7 בליגה אחרי הניצחון על אשדוד, והבעלים רוצה לראות הצגות גם ביורוקאפ. גרין: "אנחנו צריכים להבין למה זה קורה לנו באירופה. המשחק נגד באנביט בבית קריטי עבורנו"

one

הפועל ירושלים ממשיכה לשמור על מאזן מושלם, זאת לאחר שניצחו אמש את אשדוד בתוצאה 71:93. יניב גרין סיכם את המשחק: "אמנם עד עכשיו המאזן בליגה הוא מושלם, אך יש לנו דרך ארוכה. זו רק תחילת העונה. אשדוד באו ונלחמו במשחק, היה צמוד עד הרבע השלישי ואז פתחנו פער וגמרנו את המשחק".

עם זאת, בירושלים רוצים להשיג ניצחונת באירופה, שם מצבם עגום. בחדר ההלבשה התבקשו השחקנים להציג דריכות לקראת המשחק החשוב מול בנביט הטורקית ביום רביעי.
על ההבדלים בין היכולת שהקבוצה מציגה בזירה המקומית ובאירופה אמר יניב גרין: "בינתיים זה נראה טוב. אבל יש הבדל ברמה בין הליגה פה לליגה האירופאית. מבחינתנו, אנחנו צריכים לפתור ולהבין למה זה קורה לנו באירופה, כי אם זה ימשיך ככה אז יום אחד זה גם יגלוש לליגה הישראלית, יש לנו עוד הרבה מה לשפר כרגע, למרות שאנחנו טובים בליגה. כי זה לא יספיק לשלבים המאוחרים יותר".

יניב גרין שחקן הפועל ירושלים. אדריאן הרבשטיין
"יש לנו עוד הרבה מה לשפר כרגע, למרות שאנחנו טובים בליגה". גרין/אדריאן הרבשטיין

"כבר דיברנו על המשחק ביום רביעי נגד באנביט", הוסיף גרין. "מדובר משחק בית מאוד קריטי עבורנו, אנחנו חייבים לנצח כי אנחנו במצב לא טוב, המשחק הוא מאוד חשוב נגד קבוצה מאוד טובה, שניצחה אותנו אצלם, באנביט קבוצה מאוד טובה ועמוקה עם תקציב גדול. נתכונן אליהם טוב. יש לנו כמה ימים ונקווה שנבוא חדים ומוכנים לנצח את המשחק".

ומה הבעלים אורי אלון חושב על מצבה של הפועל? "הפתיחה הכי טובה אי פעם עם 0:7. עכשיו הגיע הזמן להביא את היכולת הזאת לאירופה", כתב אורי אלון בעמוד הפייסבוק שלו.
בתוך כך, בירושלים רוצים ששחקניה הצעירים יקבלו דקות משחק. תום מעיין ממעט לקבל דקות. השחקן, החתום בירושלים לחמש שנים, הביע את רצונו לקבל דקות משחק ולהתפתח כשחקן. על כן הוחלט כי במקביל להשתתפותו במשחקים של קבוצת הפועל ירושלים, מעיין ישחק בנוסף באליצור רמלה באמצעות הכרטיס הכפול.

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אורי אלון בעלי הפועל ירושלים. קובי אליהו
רוצה ליהנות גם בזירה האירופית. אורי אלון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully