וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: לי קוכמן ויעקב ממיסטבלוב זכו בארד באליפות אירופה עד גיל 23

16.11.2014 / 15:43

הישג לג'ודו הישראלי כאשר השניים זכו במקום השלישי בתחרות בוורוצלאב ובסך הכול סיכמו אליפות עם שלוש מדליות. אורן סמדג'ה: "יש לנו עומק בכל הגילאים והמשקלים"

לי קוכמן ג'ודוקא עם עוזר מאמן נבחרת ישראל, גיא פוגל. איגוד הג'ודו,
לי קוכמן/איגוד הג'ודו

נבחרת ישראל ממשיכה לספק הישגים נהדרים באליפות אירופה עד גיל 23 בג'ודו, ואחרי שביום שישי היה זה ברוך שמאילוב שהוכתר כאלוף אירופה, היום (ראשון) הצטרפו לפודיום גם לי קוכמן ויעקב ממיסטבלוב שסיימו עם מדליית הארד היוקרתית.

קוכמן החל את דרכו בסיבוב המוקדמות הראשון וגבר באיפון שהגיע 43 שניות מתחילת הקרב מול אולדזימיר שומייקה הבלארוסי. לאחר מכן הוא סיפק איפון נוסף, הפעם דקה בתוך הקרב, נגד יאקו אלי הפיני. ברבע הגמר ציפה לישראלי ההונגרי כריסטיאן תות' ואיפון נוסף (1:02 דקה בתוך הקרב) סידר לו הופעה בין ארבעת האחרונים.

אלא שבחצי הגמר רשם קוכמן את הפסדו היחיד בטורניר כאשר הוא נכנע לרוסי קזבק זנקישייב שהכניע אותו באיפון שהשיג נגדו ווזארי ואיפון. ההפסד הזה שלח את קוכמן לקרב על המקום השלישי נגד לורין בולר מאוסטריה, ואיפון נוסף, הרביעי שלו בתחרות, סידר לו את מדליית הארד.

ממיסטבלוב (עד 100 ק"ג) פתח עם ניצחון באיפון על רובין רייבדנז הגרמני, לאחר מכן הוא המשיך עם ניצחון באיפון נוסף על יובן פקוביץ' המונטנגרי. אלא שבחצי הגמר נכנע הישראלי לאיטלקי דומניקו די גוידה אחרי שנענש שלוש פעמים והפסיד באיפון. בקרב הרביעי והאחרון על המקום השלישי ניצח ממיסטבלוב את ולדיסלאב דיברובה האוקראיני אחרי שהשיג איפון 3:52 דקות מתחילת הקרב.

מאמן הנבחרת, אורן סמדג'ה, אמר: "נבחרת ישראל גברים היא אחת מהנבחרות הטובות באירופה. ניתן לראות את העומק הקיים בנבחרת בכל הגילאים והמשקלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully