וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב ביקשה להחזיר לה את שתי הנקודות שהורדו

16.11.2014 / 15:24

האדומים הגישו ערעור על העונש ודורשים לטפל באחריות השילוחית של קבוצה על פעולה של אוהד בודד. מחלוקת באשר לסגירת היציעים. גורם: "נערער על זה שבית הדין לא שומע את הטענות שלנו"

one

הפועל תל אביב הגישה ערעור לבית הדין העליון על העונש שספגה בדרבי. האדומים טוענים כי העונש קשה מדי וביקשו הקלה מבית הדין העליון. בערעור האדומים לא מציעים עונש חלופי אלא המתקה של העונש הקיים. הפועל תל אביב תוקפת בתצהיר שהגישה את עניין האחריות השילוחית של הקבוצה על פעולתו של אוהד בודד ומבקשת להחזיר את שתי הנקודות שבית הדין הוריד לה, ואף לחזור בו מהחלטתו לסגור את שערים 4-5 לארבעה משחקים.

גורם בהפועל תל אביב אמר היום: "לא הגיוני שנגיע לבית הדין רק כדי לקבל עונש ואף אחד לא שומע את הטענות. כלומר, זה לא משנה אם עשינו את כל מה שאנחנו חויבנו לעשות לפני המשחק או לא עשינו, והעונש יהיה אותו דבר. אם אף אחד לא בודק, אז בפעם הבאה לא נצטרך לעשות כלום ונקבל את אותו עונש. נגיע לבית הדין ונערער על העובדה שלא מעניין את בית הדין לשמוע את הטענות שלנו, אלא הגיע עם עונש מוכן מהבית".

עורך דין עמית פינס. קובי אליהו
פרקליטה של הפועל תל אביב עמית פינס/קובי אליהו

כרגע לא נראה שהפועל תל אביב ומכבי תל אביב משנים אסטרטגיה לקראת הדיון בבית הדין העליון. שני המועדונים ימשיכו בטענותיהם שאין להם אחריות על פעולתם של אוהדים בודדים, והענישה צריכה להיות אישית ולא קולקטיבית. במועדון מעריכים שהדיון ייערך ביום שלישי, או לכל המאוחר ביום רביעי. הבעיה המידית של שתי הקבוצות, ובעיקר של הפועל תל אביב לקראת המשחק נגד באר שבע, היא שבעונש שנקבע נכתב שתי הקבוצות ייאלצו לסגור את שערים 4-5 וגם את 10-11. כלומר, אם הפועל תל אביב תיאלץ לסגור את שערים 10-11, הקבוצה האורחת הפועל באר שבע תקבל את יציע 8 לאוהדיה. בהתאחדות קיימת מחלוקת באשר לעונש, שמבקשים להסדיר בבית הדין: תובע ההתאחדות אומר שהפועל תצטרך לסגור את 4-5 ואילו מכבי את 10-11 ואילו במחלקת המשפטית של ההתאחדות טוענים שהעונש הוא פשוטו כמשמעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully