וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אידריסו סטה מהדרך, ולכן הוא כבר לא חלק מהקבוצה"

16.11.2014 / 14:13

מכבי חיפה חזרה להתאמן, המאמן אלכסנדר סטנוייביץ' שלח מסר לשחקנים: "מי שלא יהיה חלק מהקבוצה לא יישאר". יוסי בניון ערך אימון מלא, אך עדיין לא ברור האם ישחק מול מ.ס אשדוד

one

"בתור מאמן יש לי את הדרך שלי ואני לא מוכן לסטות ממנה. אידריסו סטה מהדרך וקיבל אזהרה, בפעם השנייה החלטתי שהוא לא יהיה חלק מהקבוצה. מי שלא יהיה חלק מהקבוצה הזאת לא יישאר פה". כך אמר מאמן מכבי חיפה אלכסנדר סטנוייביץ' באימון הקבוצה שנערך היום, לראשונה מאז יום רביעי אז יצאה הקבוצה לפגרה. סטנוייביץ' בחר לשלוח מסר קצר לשחקנים, ודיבר מעט על החזרה מחופשה. אידריסו, שכבר קיבל פיצוי כספי מהמועדון, ניתק קשר עם חבריו וניתק את קו הטלפון לפני שעזב את ישראל. אחד השחקנים אמר בתום האימון: "סיפור אידריסו כבר מאחורינו, אין לנו כוונה להתעסק בזה כרגע עד שיגיע שחקן אחר. הוא חלוץ טוב, אבל הגזים עם הדרך. הוא יכול היה להשיג כאן הרבה יותר".

מוחמדו אידריסו, מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"הוא חלוץ טוב, אבל הגזים עם הדרך. הוא יכול היה להשיג כאן הרבה יותר". אידריסו/אדריאן הרבשטיין

החל מהיום (ראשון) חיפה תעלה את רמת האימונים עד המשחק באשדוד. במועדון רואים חשיבות רבה במשחק הקרוב, משום שניצחון בו עשוי להוביל לאצטדיון כמעט מלא במשחק הבית הבא מול הפועל תל אביב. יוסי בניון התאמן היום, אבל הדבר עדיין אינו מבשר על חזרתו הסופית לסגל. בניון ערך אמנם אימון מלא, אך רק במהלך השבוע יתברר סופית האם ייכלל בסגל. במועדון לא רוצים לסכן את הקשר והבהירו כי יתנו לו לשחק רק אם יובהר סופית שהפציעה מאחוריו.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מאמן מכבי חיפה אלכסנדר סטנוייביץ'. אדריאן הרבשטיין
מעלה את רמת האימונים. סטנוייביץ'/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully