וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "הרבה שחקנים צריכים ליישר קו מבחינת הכושר האישי"

15.11.2014 / 7:34

מכבי תל אביב שבה הלילה לישראל אחרי הניצחון במלאגה, מאמנה שלח מסר לשחקנים ושידר אופטימיות: "למרות הבעיות הקיימות הצלחנו לנצח משחק חשוב, שזה כבר משהו. יש לנו הרבה מה לשפר"

עריכה: ניב פוקס

מכבי תל אביב נחתה הלילה (בין שישי לשבת) בישראל לאחר שהשיגה ניצחון חוץ חשוב על מלאגה, ניצחון שעצר את רצף שלושת ההפסדים המביכים שספגה הקבוצה. למרות הניצחון, במועדון הדגישו בפני השחקנים כי יש להמשיך להשתפר בכל משחק ולא להוריד את הרגל מהגז, וכי המשחק במלאגה צריך להתחיל מומנטום חיובי עבור הקבוצה.

המאמן גיא גודס אמר עם נחיתתו בשדה התעופה: "ניצחנו משחק חוץ חשוב מאוד. אנחנו צריכים להתרכז בדברים אותם צריכים לשפר, ויש הרבה דברים ופרמטרים כאלו. יש לנו הרבה עבודה".

גיא גודס, עוזר מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
גודס/קובי אליהו

לשאלה לגבי היכולת והכושר של השחקנים השיב גודס: "יש לנו את הבעיות שלנו ואנחנו מנסים לתקן. למרות הבעיות הקיימות הצלחנו לנצח משחק חשוב, שזה כבר משהו. הרבה שחקנים צריכים ליישר קו מבחינת הכושר האישי שלהם, יכול להיות שבגלל המצב שנהיה, הייתה ירידה מסוימת של הרבה שחקנים בבת אחת, אני מקווה שהניצחון במלאגה יעניק בטחון לשחקנים ולקבוצה. מפה נצטרך לעלות קדימה ולהתקדם, לשפר כמה דברים במשחק שלנו, לשפר גם את ריבאונד ההתקפה, להשתפר מבחינה התקפית והגנתית, למרות שבניצחון על מלאגה הגננתית היינו במצב טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully