וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: ברוך שמאילוב אלוף אירופה עד גיל 23

14.11.2014 / 17:52

אחרי שהוכתר כאלוף אירופה לג'וניור וסיים שלישי בעולם, שמאילוב הצעיר הסתער על תואר נוסף לאחר שהשיג חמישה ניצחונות נהדרים ובגמר הכניע את ג'רב הסלובני. סמדג'ה: "הוא יתחרה על מקום בריו"

יח"צ - חד פעמי

צפו בהשמעת התקווה אחרי הזכייה של שמאילוב

הג'ודו הישראלי ממשיך לספק כותרות חיוביות, והיום (שישי) זהו שוב ברוך שמאילוב, אחד הג'ודוקאים המבטיחים ביותר שהוכתר כאלוף אירופה עד גיל 23. שמאילוב (66 ק"ג) הספיק השנה לזכות בתואר אלוף אירופה לג'וניור וסיים שלישי באליפות העולם, כשכעת הוא מוסיף לעצמו מדליה יוקרתית נוספת בתחרות שנערכת בוורוצלאב, פולין.

ברוך שמאילוב ג'ודוקא ישראלי.
מדהים. שמאילוב

שמאילוב השיג חמישה ניצחונות משכנעים במהלך התחרות כשהוא החל עם איפון על הבריטי ארון טרנר, לאחר מכן הוא המשיך עם איפון שהושג על ג'וניור דיאן ההולנדי תוך 41 שניות מאז שהחל הקרב. ברבע הגמר פגש הישראלי את עמנואל ברונו והכניע אותו בווזארי אחרי שיריבו נענש פעמיים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בראש הפודיום. שמאילוב/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמאילוב עם מאמני הנבחרת/מערכת וואלה!, צילום מסך

המפגש של שמאילוב בחצי הגמר מול פליקיאן אורי ההונגריה הסתיים כמו שני הקרבות הראשונים עם איפון שהבטיח לו למעשה מדליה. בגמר הוא פגש את הסלובני אנדרז ג'רב, השיג נגדו ווזארי ויוקו והשלים את המשימה עם מדליית הזהב.

"נבחרת הגברים הישראלית השיגה השנה זכיות רבות כמעט בכל טורניר גדול בעולם, ואני גאה בחניכים שמתאמנים בצורה בוגרת ומקצועית", אמר מאמן הנבחרת, אורן סמדג'ה. "החל מהשנה הבאה ברוך יחל להתחרות בתחרויות הבוגרים ויתמודד על הכרטיס לריו 2016 כשהוא יתחרה נגד גולן פולק וטל פליקר על הכרטיס לאולימפיאדה".

אלון רחימא (60 ק"ג) סיים במקום החמישי בתחרות. רחימא עבר שני סיבובי מוקדמות, אבל נעצר בשלישי ונשלח לבית הניחומים. תחילה ניצח הישראלי את בוריסלב ינאקוב הבולגרי, אבל נכנע בקרב על מדליית הארד ללצ'י אדייב מרוסיה שהשיג איפון.

יושב ראש איגוד הג'ודו, משה פונטי: "הישג גדול של ברוך שמוכיח שיש עתיד גדול לג'ודו הישראלי. חייבים לתת קרדיט למאמני הגברים, אורן סמדג'ה, גיל אופק וגיא פוגל שעושים עבודה נהדרת. אנחנו רואים שעבודה מעמיקה וטובה מביאה איתה הישגים גדולים וגאווה למדינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully