וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת האבטחה מהדרבי: "פעלנו ללא דופי ומנענו אסון גדול"

13.11.2014 / 18:07

חברת TQS קיימה מסיבת עיתונאים בה הציגה את עמדתה לאירועים בבלומפילד: "המאבטחים הם בוגרי יחידות קרביות, גם במונדיאל פורצים אוהדים לדשא". צפו בסרטונים ממצלמות האבטחה

צילום ועריכה: קובי אליהו

חברת האבטחה TQS ערכה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים בה היא הציגה את עמדה בכל הנוגע לאירועים בדרבי התל אביב לפני שבוע וחצי. בני שמיר, מבעלי החברה, טען ש"מנענו אסון גדול בבלומפילד. פעלנו ללא דופי ואם חברת האבטחה הייתה מתרשלת היו עשרות נפגעים".

בהמשך שמיר הציג סרטונים שמוכיחים שבין פריצת האוהד לכר הדשא, ועד להגעת המאבטחים אליו, חלפו כשבע שניות בלבד. בסרטונים נוספים, הוצגו זמני התגובה של אנשי החברה לאירועים.

שמיר התייחס לביקורת על איכות המאבטחים: "מדובר באנשים איכותיים וטובים, בסופי שבוע הם מאבטחים מועדונים במקומות שנחשבים עם פרופיל חיכוך גבוה מאוד. בוגרי יחידות קרביות, התדמית שצוירה להם אינה נכונה".

שמיר הוסיף: "מי שרוצה להיכנס למגרש כדורגל, יצליח בסופו של דבר. אנחנו רואים בכל העולם, גם בגביע העולמי, אנשים שנכנסים למגרש ופורצים פנימה. המאבטחים אינם מהווים סגירה הרמטית ואינם תחליף לגדרות. אם רוצים ליצור סטריליות מוחלטת שיחזירו את הגדרות ושיעמידו 1,500 מאבטחים בכל משחק".

  • עוד באותו נושא:
  • ליגת העל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully