וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמדו במילה: גלבוט וקאהן העבירו מיליון שקלים להפועל תל אביב

13.11.2014 / 16:11

השניים הבטיחו שיתרמו למועדון כסף למרות פיצוץ עסקת הרכישה. האדומים שלחו מכתב תודה: "הפועל תל אביב רואה בקהאן ידיד אמת". ברקוביץ' אמור להמשיך: "לא הייתה מחשבה להיפרד ממנו"

one

ראסל גלבוט וסאני קאהן לא ירכשו סופית את הפועל תל אביב, אבל עמדו במילתם והעבירו לחשבון הקבוצה מיליון שקלים כפי שהבטיחו בעת הפיצוץ הראשון בעסקה. בהפועל תל אביב עוד האמינו שכל עוד ההבטחה לא מומשה, יש עדיין סיכוי שהשניים ירכשו את המועדון. ברגע שהכסף עבר, הבינו ראשי האדומים שגם תקוות אלו ירדו לטמיון והעסקה למעשה נפלה סופית. כזכור, בפעם הראשונה השניים ירדו מהעסקה בשל הדרישה שהקבוצה לא תשחק בשבת ולאחר שהשיחות חודשו, החליטו שוב לוותר בשל המהומות בדרבי.

מהפועל תל אביב נמסר בתגובה: "מועדון הפועל תל אביב מודה לסאני קאהן על תרומתו שהתקבלה היום. הפועל תל אביב רואה בקהאן ידיד אמת של המועדון ובטוחה כי הקשר עמו יימשך ואף יתחזק בעתיד. בקבוצה מקווים לראות את קאהן באחד ממשחקיה העונה במידה שיגיע לישראל. המועדון שלח מכתב תודה לקאהן וגלבוט על תרומתם".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
קיבל מכתב תודה. גלבוט/מערכת וואלה, צילום מסך

בשל העובדה שהמועדון לא יימכר ולמרות הרצון להיפרד, נראה שהמנהל המקצועי איל ברקוביץ' ימשיך בשלב זה בתפקידו מאחר שאף גורם אחר לא מעוניין לקחת על עצמו את הניהול השוטף היומיומי של הקבוצה. יתרה מכך, הבעלים חיים רמון שמחזיק את זכויות הניהול, לא מעוניין כלל להתעסק בניהול השוטף ולכן כרגע, מחוסר ברירה ועל אף הנזקים שגרם ברקוביץ' בהתבטאויותיו אחרי הדרבי, נראה שהוא ימשיך במועדון.

תגובת הפועל תל אביב: "לפעמים העובדות הורסות סיפור טוב. אין שום ולא הייתה גם בדל מחשבה בעניין היפרדות מברקוביץ' שעשה וממשיך לעשות יום ביומו עבודה מקצועית מצוינת".

במועדון עומלים על הגשת הערעור על החלטת בית הדין בפרשת הדרבי. האווירה המתוחה ששררה לפני הדיון נרגעה במעט. עם זאת, בהפועל תל אביב מתלבטים אם להמשיך בשתיוף הפעולה עם מכבי תל אביב גם בערעור לבית הדין העליון או ללכת על קו שונה, לנהל מערכה עצמאית ולנסות להביא לפחות לביטול הפחתת הנקודות בפועל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully