וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: גילי ורמוט תורגל בהרכב, אלי גוטמן עדיין מתלבט

13.11.2014 / 20:30

מאמן הנבחרת עדיין חוכך בדעתו לגבי עמדת הקשר הימני, כשגם ליאור רפאלוב עשוי לפתוח מול בוסניה. מונס דאבור ואריאל הרוש שוחררו, בוריס קליימן זומן לסגל

צילום ועריכה: קובי אליהו

נבחרת ישראל המשיכה היום (חמישי) בהכנות לקראת המשחק מול בוסניה, כשהלילה התעסקו בצוות המקצועי והרפואי בעיקר במצבם של מספר שחקנים. החלוץ תומר חמד שאינו חש בטוב והקיא במהלך האימון אתמול, דיווח הלילה כי הוא חש בטוב וקיבל אישור לחזור לאימונים. חמד תורגל אתמול בחלקים מהאימון בהרכב אבל עומר דמארי יפתח כחלוץ בודד. לעומת זאת, השוער אריאל הרוש, שסובל מדלקת בגרון מלווה בחום, שוחרר מהנבחרת, כאשר בוריס קליימן שוער בית"ר ירושלים זומן במקומו. מי שעוד שוחרר הוא החלוץ מונס דאבור שסובל מפציעה בשריר הארבע ראשי ומצבו לא השתפר. הבלם טל בן חיים, שנזקק אתמול לטיפול שיניים, כשיר ויפתח בהרכב.

על פי אימון הערב של נבחרת ישראל, נראה כי גוטמן עדיין מתלבט לגבי עמדה אחת והיא הקשר הימני. כזכור, שלשום תורגל ליאור רפאלוב, בעוד אתמול תורגל קשר קלאב ברוז' לצד גילי ורמוט ומאור בוזגלו לסירוגין. היום, לאורך כל האימון, תורגל רק ורמוט ולכן נראה שגוטמן עדיין מתלבט מאוד בשאלה מי יפתח בעמדת הקשר הימני.

גילי ורמוט שחקן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
תורגל בהרכב. ורמוט/יוסי ציפקיס

בנבחרת סיפרו אתמול כי ההרכב של גוטמן אינו מושפע בשלב זה מהתנהלות הדברים בנבחרת הבוסנית. "אלי שמר את הקלפים קרוב לחזה, אבל אין הפתעות. בסופו של דבר ההרכב שתורגל ביומיים האחרונים הוא ההרכב שיפתח, אולי יהיה שינוי אחד, אבל בטח לא משמעותי", אמרו בנבחרת.

לאורך החלק הראשון של האימון אתמול תורגלו מאור בוזגלו וגילי ורמוט, אך בחלק השני תורגל רפאלוב. גם שרן ייני הוחלף בניר ביטון, אך ייני יפתח. שחקנים העריכו כי המטרה של גוטמן בתרגול אתמול הייתה לחזק מבחינה מנטלית את חמד, בוזגלו וורמוט ולהכין אותם לקראת אפשרות שישתלבו במשחק.

בהתאחדות לכדורגל פנו לאוהדים הרבים שרכשו כרטיסים למשחק בבקשה להגיע לאצטדיון סמי עופר כשלוש שעות לפחות לפני פתיחת ההתמודדות (21:45). זאת על מנת להימנע מעומס התנועה הצפוי באזור.

עוד באותו נושא

אייל משומר: "מאמין שיש לנו סיכוי טוב מאוד מול בוסניה"

לכתבה המלאה
ניר ביטון, אימון נבחרת ישראל. קובי אליהו
תורגל בהרכב, אבל ייני יועדף על פניו. ניר ביטון/קובי אליהו

"בוסניה נבחרת חזקה מאוד, אמנם כנראה דז'קו לא ישחק אבל זאת לא נבחרת של שחקן אחד כפי שמצטייר בתקשורת. זאת נבחרת מאומנת, מאוד חזקה. שחקנים כמו פיאניץ' ומדוניאנין, שחקנים ברמה גבוהה שמשחקים בקבוצות הטובות באירופה. בוא נאמר שאנחנו לא מגיעים למשחק הזה בתור פייבוריטית". כך אמר קשר נבחרת ישראל וסלטיק ניר ביטון לקראת אימון הבוקר שעורכת נבחרת ישראל בכפר גלים לקראת המשחק בראשון. ביטון תורגל לסרוגין עם שרן ייני בהרכב, אבל האחרון הוא זה שצפוי לפתוח. ביטון נשאל גם האם מעמדו בנבחרת מושפע מהדקות שהוא מקבל בסלטיק. "אני לא רוצה להתייחס לזה ככה", ענה הקשר. "אלי גוטמן, בלי קשר למעמדי בסלטיק, יש לו את השיקולים שלו. אם אשחק אעשה את המירב ואם לא אתפלל שהנבחרת תנצח".

"הפציעות אצל היריבה הן דבר שלא מעניין אותנו, ובכלל, כל מה שקורה בבוסניה", התייחס ביטון למצבה של הנבחרת על פי התקשורת בבוסניה. "אנחנו צריכים להגיע למשחק ולשחק כיחידה אחת. זה הסיכוי שלנו להצליח. אם נשחק כנבחרת מצבנו יהיה טוב". על השאלה האם עד כמה המשחק הזה יקבע את המשך הקמפין ענה הקשר: "אני לא אוהב להשתמש במושג 'משחק קריטי', זה משחק חשוב להמשך הקמפיין. אם נפסיד או ננצח, זה לא יחסל את הסיכויים או יבטיח לנו עלייה. כמובן שניצחון ישים אותנו בעמדה מצוינת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully