וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורי קלאבר סיי יאנג ה-AL, קלייטון קרשאו זכה ב-NL

13.11.2014 / 2:06

הפתעה ב-AL, כשהמגיש של קליבלנד ניצח לאחר עונת פריצה בקרב צמוד את פליקס הרננדז מסיאטל. הזכייה של קרשאו לא הייתה מוטלת בספק: הוא נבחר פה אחד

קורי קלאבר קליבלנד אינדיאנס. GettyImages
סיי יאנג מתחת לרדאר. קורי קלאבר/GettyImages

קלייטון קרשאו מלוס אנג'לס דודג'רס זכה בתואר הסיי יאנג בחטיבת ה-NL של ליגת הבייסבול. אלה לא חדשות מרתקות, משום שלא היה אחד מהמצביעים שבחר במשהו אחר. עם ERA של 1.77, זוכה הסיי יאנג של 2011 ו-2013 לא התקשה לגרוף את התואר בפעם השלישית בארבע שנים, המגיש השישי בהיסטוריה שעושה זאת.

קרשאו, 26, סבל בפתיחת העונה מפציעה עקב כאבי גב, אך כשהתאושש ממנה היה בלתי ניתן לעצירה. הוא סיים עם מאזן אימתני של 3:21, ולא היה בכל החטיבה מי שיתקרב אפילו להישגים שלו. בפלייאוף, לעומת זאת, הוא שוב לא הצליח לנצח משחק, וכמו בעונה שעברה הודח עם הדודג'רס על ידי סנט לואיס בפלייאוף.

ב-AL, לעומת זאת, התרחשה דרמה אמתית. קורי קלאבר, המגיש של קליבלנד אינדיאנס ושם פחות נוצץ עבור חובבי הבייסבול, הקדים במירוץ את פליקס הרננדז מסיאטל. קלאבר, 28, סיים את העונה עם מאזן של 9:18 ו-ERA של 1.77. הוא זכה ב-17 קולות למקום הראשון ו-169 נקודות בסך הכול, לעומת 13 קולות ו-159 נקודות של הרננדז.

קלאבר סייע לקליבלנד להגיע למאזן חיובי זו השנה השנייה ברציפות, אולם הפעם האינדיאנס לא הגיעו לפלייאוף. הוא הפך למגיש הרביעי בהיסטוריה של קליבלנד שזוכה בתואר, אחרי גיילורד פרי, סי. סי. סבאת'יה וקליף לי.

קלייטון קרשאו לוס אנג'לס דודג'רס. AP
לא השאיר מקום לספק. קרשאו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully