וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו מאוכזב: "לבוא ולהשתולל זו לא תוכנית משחק"

12.11.2014 / 22:11

מאמן הפועל ירושלים ניסה להסביר את ההפסד לריטאס, שפגע משמעותית בסיכויי ההעפלה לשלב הבא ביורוקאפ: "הקבוצות בארץ לא באותה רמה, משהו עובר על גפני". טימור: "לא יודע מה לא עובד"

העונה האירופית של הפועל ירושלים תסתיים מוקדם מהצפוי? האדומים נכנעו הערב (רביעי) 81:70 לריטאס וילנה, ירדו למאזן 4:1 בלבד בשלב הבתים ביורוקאפ, וזקוקים כעת למספר ניצחונות רצופים, במגרשים לא קלים, על מנת להעפיל לשלב הבא. ירושלים הראתה שוב את פיצול האישיות שלה, והמשיכה להיראות רע במשחקים באירופה, למרות המאזן המושלם בליגת העל. בשבוע הבא תארח ירושלים את בנביט החזקה ותקווה לנצח כדי לשמור על סיכוי סביר להמשיך הלאה.

"לבוא ולהשתולל זו לא תכנית משחק", אמר דני פרנקו המאוכזב בסיום. "רצינו מאוד לנצח את המשחק, וניסיתי לנטרל את כל המסביב. ראינו איך הצריך, צריך, צריך הזה לוקח אותך למקום פחות טוב. איך ששיחקנו בהתחלה, עזר להם לרוץ. אנחנו לא שומרים מספיק טוב. קלענו 70 נקודות בלי לקלוע אף שלשה, וזה בלתי אפשרי לנצח קבוצה כזו בלי אף קליעה מבחוץ. אני מכבד את כל הקבוצות בליגה, אבל יש הבדל דרמטי ברמות בין כל הקבוצות בליגה לקבוצות האלו. אלו לא קבוצות ברמה של הליגה הישראלית וגם לא נשכח שיש קבוצות טובות ישראליות בהמשך הדרך, אז שום דבר לא מובטח".

ליאור אליהו, דני פרנקו, הפועל ירושלים. נועם מושקוביץ
אכזבה. פרנקו/נועם מושקוביץ

פרנקו הוסיף: "קודם כל, בפן ההגנתי אנחנו צריכים להיות יותר אגרסיביים וקרובים לשחקנים. יש דברים שרוצים לשנות, ולא מצליחים לגמרי עם שחקנים. אנחנו פוגשים את רמת הקליעה הזו בכל שבוע כמעט, וגם כשניסינו לעשות את ההתאמות. אנחנו צריכים לצאת מכאן עם החלטה, כי הסיכוי עדיין קיים. אנחנו צריכים להילחם עם הקבוצה מרוסיה (וולגוגראד, ו.י) ולהיות ברביעיה הראשונה בבית שלנו ביורוקאפ. צריך לנצח משחק אחד ולהיות טובה יותר מהקבוצה השנייה, בינתיים עד היו הרמה היתה גבוהה יותר מהרמה שלנו".

בהתייחס לטוני גפני, ששותף רק ל-10 דקות וקלע שתי נקודות בלבד, אמר פרנקו: ,"לגפני היו משחקים טובים, עבר עליו משהו בשבוע האחרון ועוברת עליו תקופה פחות קלה. הוא היה פה וניסה, אבל לא הלך לו, אבל תפקיד הקבוצה זה לעזור לו ולתמוך בו".

בר טימור הוסיף: "אני לא יודע מה לא עובד באירופה. הם היו יותר טובים מאיתנו וחבל מאוד. הייתה הזדמנות לכולנו כקבוצה היום ולא הצלחנו. זה מאכזב. אנחנו טובים בליגה וצריכים לשחק באירופה כמו שאנחנו משחקים באירופה. אני לא יודע להסביר למה יש כזה הבדל ביכולת בין אירופה לליגה.

"אני מקווה שהשלשות יתחילו להיכנס, גם לא הגעתי היום להזדמנויות מספיק טובות, אבל הכל יישמע כמו תירוצים עכשיו".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully